Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten ihan ku jostain pakkismiitistä.

kummeli-jackpot.jpg

Tuossa on riskinsä. Jousivempain kun losahtaa otsaan, niin alkaa oikeasti tehdä mieli Lapparia. :)

Pitäisi lähteä jonnekkin himskatin Poriin. Juuri kun työpiste muutti kämpän viereen ja luulin ettei aamuisin tarvitse herätä niin aikaisin.

Aamusta oli kyllä eeppisen kylmä viima, vaikka olin varustautunut kaikella mahdollisella tuulta vastaan. Kai se on pian pitkikset kaivettava kaapista! :cautious:

Aamusta oli kyllä eeppisen kylmä viima, vaikka olin varustautunut kaikella mahdollisella tuulta vastaan. Kai se on pian pitkikset kaivettava kaapista! :cautious:
Tirsk. Täällä puuskissa 16 m/s, eli normiviima. Pitkiksiä käyttänyt viimeksi pari talvea sitten, kun tartti olla paikallaan pitkän aikaa.
Henkilökohtainen pakkasraja pitkiksille on -20 ja tuulta. Tumput taas löytyy käsistä ulkoillessa heti kun on pakkasta. Näpit jäätyy, jalat ei.

Pitkiksillä menty varmaan jo kuukausi :barefoot: Uusia hymiöitä :whistle:(y)
Kyllä! Huoltoaitiossa kun seisoskelee niin ei viitsi kauaa palella. Mielellään vetäsee pitkikset jalkaan.
Menneinä kesinä olen untuvatakkia myös käyttänyt.

Eli tästä opimme taas, paksusuolta ei tarvi piereskelyyn.

#prööt

#tsemppiä

Joo kyllä se ohutsuolellaki toimii. Ei ny kauheen jouhevasti, mutta öisin näköjään kaikista parhaiten. #kiitos

Kävin postilaatikolla! Ihan ku olis jossain hikijumpassa ollu. Huhhuh.

Mitä sitä arpomaan, sen kun
vaihtaa niin sittenpähän on tehty. Vai "säästätkö" nastoja? Mikä on sairasta.

Back
Ylös Bottom