Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikot menee nopeasti ja aika ylipäätään tai sitten ku ei vaan mieti.

Eilen havahduin ku sato lunta vai mitä räntää tms olikaan, että perhana tää vuosi on ihan kohti ohi.

Mutta jos nyt vaatteet päälle, vitamiinit naamaan ja menoks tulee taas liian kiire, eilenki joutu juoksemaan.

Jep, kiitti. Mutta Vittusaatana. Viimeksihän se meni ohi tosi nopeasti, alle kolmessa päivässä eikä tullut tätä totaalista pään tukkoon vetävää räkää ja turvotusta, joka nyt päällä.

Avaavaa nenäsuihke ja Duact on mun parhaita ystäviä tuollaisessa tilanteessa.

Avaavaa nenäsuihke ja Duact on mun parhaita ystäviä tuollaisessa tilanteessa.
Joo, nasolinia oon käyttänyt joka yö jo pari viikkoa, vaikkei saisi. Joskus päivälläkin. Duactia en voi käyttää, kerran kokeilin enkä oikeasti saanut nukuttua koko yönä ja pulssi veti kahtasataa.

Vittu mitä paskaa, aamulehti kauheasti huolissaan nais ja mies päätteisistä sanoista ja sitten keksii ihan oman termin: VARUSSOTILAS
Kyllä on journalismi painettu kurapaskan mukana viemäriin kun tälläisellä koitetaan saada kansa kiihoittumaan.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/ar...uksessa-esiintynyt-oli-varussotilas-200482100

Sitten vielä "Tampereen natsimielenosoituksessa nähty sotilaspuku oli armeijan virallinen asu – mies on varussotilas"

Pridessä sai lopulta olla sotilaspuvussa, koska kulkue.

Saattanan tissiposkia istuu esikunnassakin lopulta. Useamman tiedän, että ollaan niin jämptiä ja auktoriteettista, mutta kun oma emäntä lähellä, niin suu kiinni kuin tapin ois niellyt. No mutta kukin tyylillään.

Nyt, lounas. IMAG0563.webp

Pitäydyinkin Telialla. Soittivat winback numerosta ja sain kohtalaisen diilin.

Back
Ylös Bottom