Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltapalaksi.
2017-10-23 20.28.13.webp

Parta ja viikset trimmattu, hyvä tuli. Härski vaan noi harmaat. Vois huomenna vetää koko setin harmaaksi.

Kysymys kuuluu, deletoinko koko kappaleen tuosta roikkumaan jääneestä artikkelin aihiosta, vai yritänkö selitellä?

Mun metodi tieteelliseen kirjoittamiseen perustuu paljolti deleteen. Pyrin ensin kehittämään itselleni suunnattoman innostuksen, jonka turvin kirjoitan raivolla kaikkea mahdollista mitä mieleen juolahtaa. Sitten kirjoitan kaiken pariin kertaan uudelleen, mutta pyrin säilyttämään sivumäärän reilusti vaaditun sivumäärän tuollapuolen. Sitten näytän tekstiä proffalle ja deletoin kaiken mistä se valittaa liikaa.

Jahas, monta vuotta ollut Soneran nykyinen Telia asiakas. Mutta nyt tuli stoppi. Elisaan vaihtu.

Ei saanut tarjousta napattua käyttöön, kun oli vanha asiakas. Näin ne asiakkaat pidetään. Eikun ei pidetä.

edit, nyt maate. Äkkiä.

Jahas, monta vuotta ollut Soneran nykyinen Telia asiakas. Mutta nyt tuli stoppi. Elisaan vaihtu.

Ei saanut tarjousta napattua käyttöön, kun oli vanha asiakas. Näin ne asiakkaat pidetään. Eikun ei pidetä.

edit, nyt maate. Äkkiä.

Mä olen vuosia ollut Soneran asiakas. Sitten vaihdoin elisaan. Oli vähän halvempi mutta aivan paska. Ei kuulunut missään ja pätki koko ajan.
Sitten kyselin Soneralta. Ei paljoa kalliimpi ja kuuluvuus 100% ja todella nopea netti.
Nyt ne vasta sieltä soitti ja netin nopeus nousi mutta hinta pysyi samana. Perheessä kolme liittymää ja yhden hinta karvan alle 20€, 4g netti eikä koskaan ole mennyt nettisaldo täyteen edes teinellä, niin paljon puheminuutteja kun jaksaa puhua.

Back
Ylös Bottom