Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mut on se lentokone aika varma keksintö kun miettii kuinka älyttömästi niitä tuolla lentelee. Erittäin harvoin haavereita.
Eikös tuo ole turvallisin tapa matkustaa tilastollisesti. Sit kun katsotaan paljonko lentoja vuorokaudessa pallolla menee, niin moro.

Lentoyhtiot on taysia mulkkuja noitten suhteen. Itse jain kerran islantiin jumiin paivaksi kun Icelandairin pilotit kieltaytyi lentamasta palkkakiistan takia. Siina meni sitten autovaraukset ja hotellivaraukset vituilleen jotka maksoi mulle rahaa. Hain korvauksia ja vastaus oli negatiivinen koska "olemme noudattaneet kaikkia EU:n ohjeita"

On se kumma jos lentoyhtion homma on kuljettaa matkustaja paikasta A paikkaan B tiettyyn aikaan ja jos se sita ei tee, niin kylla se on mun mielesta sopimusrikkomus. Aivan sama jos leipomo tilaa kananmunia ja toimittaja tuo ne paivan myohassa. Tavara on teknisesti toimitettu leipomolle mutta paivan tuotanto on mennyt hukkaan.

Lentoyhtiot on taysia mulkkuja noitten suhteen. Itse jain kerran islantiin jumiin paivaksi kun Icelandairin pilotit kieltaytyi lentamasta palkkakiistan takia. Siina meni sitten autovaraukset ja hotellivaraukset vituilleen jotka maksoi mulle rahaa. Hain korvauksia ja vastaus oli negatiivinen koska "olemme noudattaneet kaikkia EU:n ohjeita"

On se kumma jos lentoyhtion homma on kuljettaa matkustaja paikasta A paikkaan B tiettyyn aikaan ja jos se sita ei tee, niin kylla se on mun mielesta sopimusrikkomus. Aivan sama jos leipomo tilaa kananmunia ja toimittaja tuo ne paivan myohassa. Tavara on teknisesti toimitettu leipomolle mutta paivan tuotanto on mennyt hukkaan.
Toi on kyllä oikeustajun vastaista. Jos sä maksat, että pääset paikasta A paikkaan B ajassa X, niin sä maksat siitä, et ole tilannut paikasta C paikkaan Ö ajassa joskus.

Maailman vilkkaimman lentoreitin voisi helposti kuvitella olevan Los Angeles - San Francisco tai vastaava mutta se on yllattaen Soul - Jeju. Itse en ole tuosta Jejusta edes ikina kuullut.

Kuulostaa aika erikoiselta, EU:n asetuksella säädetyt matkustajan oikeudet ovat nimittäin aika tiukat. Jopa niinkin tiukat että Kuluttajariitalautakunnassa tapellaan noista korvauksista aina silloin tällöin vaikka tapaus olisi kuinka selvä tahansa. Jos huvittaa tutustua tarkemmin säädöksiin, niin tästä voi aloittaa.

Kuulostaa aika erikoiselta, EU:n asetuksella säädetyt matkustajan oikeudet ovat nimittäin aika tiukat

Koska en asu euroopassa niin voi olla etta ne on katsonut etta tuo heppu ei tuu riitauttamaan tata juttua, on liian tyolasta. No pitkassa juoksussa se kylla maksaa niille rahaa koska ne on mulla boikotissa loppuelaman. Muuten olisin lennelly niitten koneilla suomeen ihan mielellani. Mutta mitapa ne yhdesta henkilosta valittaa. Kun ne majoitti meidat hotelliin ja antoi meille safkaa, kaikille tarjoiltiin liharuokaa ja mun vaimo ei syo lihaa. Ei niita kiinnosta. Matkustajat on karjaa vaan niille.

Eurooppa 24h, jeesus mikä härdelli.

https://www.flightradar24.com/50.59,15.9/5

Tossa näkee ilmassa olevat koneet livenä. Saa vähän osviittaa, paljonko niitä on kerrallaan ilmassa.

Koska en asu euroopassa niin voi olla etta ne on katsonut etta tuo heppu ei tuu riitauttamaan tata juttua, on liian tyolasta. No pitkassa juoksussa se kylla maksaa niille rahaa koska ne on mulla boikotissa loppuelaman. Muuten olisin lennelly niitten koneilla suomeen ihan mielellani. Mutta mitapa ne yhdesta henkilosta valittaa. Kun ne majoitti meidat hotelliin ja antoi meille safkaa, kaikille tarjoiltiin liharuokaa ja mun vaimo ei syo lihaa. Ei niita kiinnosta. Matkustajat on karjaa vaan niille.

Et välttämättä olisi saanut mitään, vaikka asuisitkin EU alueella. EU-tuomioistuin on rajannut poikkeukselliset olosuhteet korvausten ulkopuolelle, joihin työtaistelu lasketaan mukaan.

Edit. Näköjään Juuso89 ehti ensin. :D

Viimeksi muokattu:
Tää on muuten siisti sivusto, reaaliajassa näkyy kaikki ilmassa olevat koneet:

https://www.flightradar24.com/57.9,24.71/5

Zoomaa mahdollisimman kauas niin tosiaan on melkoinen härdelli ilmassa ja siihen nähden yllättävän vähän sattuu mitään.
Käytiin viime viikolla reissussa vetelä-euroopassa niin kokoajan lensi konetta ristiin rastiin ympärillä niin että sai melkein vilkutella toisten koneiden matkustajille, oli jotenkin erikoista minusta.

Tiedätkö Mike(tai joku muu) onko olemassa jotain kohtuullista ilmaista editointiohjelmaa? Ihan Windows Movie Makerkin olisi melkeinpä riittänyt, mutta ei avaa .mp4 videotiedostoja tai .wma tai M4A- musiikkitiedostoja.

Kaksi moottorivikaa ja ovat kääntyneet takaisin, toinen parin tunnin jälkeen ja toinen tais olla 4 tunnin jälkeen. Joku uusi konetyyppi kettuilee. Mä en tiedä miten Finski korvaisi tommoisessa tapauksessa, ei varmaan yhtään mitään. Hotelliin menis hukkaan 1900 euroa ja lennot samalla. Tuskin ne kompensoi yhtään mitenkään. Tai korkeintaan antaa ilmaiset liput samaan maahan, jotka on voimassa 2 viikkoa.
Kai sulla matkavakuutus on? Sillä nuo saa kuitattua, ainakin useimmissa.

Onhan nämä keskelle keskustelua hyppäävät mainosvideot ihan perseestä, ei väliä miten päin asiaa katselee. Kotona pöytäkoneella en ole videoihin törmännyt ad blockin kanssa tai edes ilman mutta läppärillä näköjään ripulipaska hyppii silmille hyvin vahvasti

Onhan nämä keskelle keskustelua hyppäävät mainosvideot ihan perseestä, ei väliä miten päin asiaa katselee. Kotona pöytäkoneella en ole videoihin törmännyt ad blockin kanssa tai edes ilman mutta läppärillä näköjään ripulipaska hyppii silmille hyvin vahvasti
Kaikki mainokset on pepusta ja kaikki muukin elämässä mikä on yhtään epämukavaa kuten vesisade, naapurin ruma vaimo jne. Mutta kun ne asiat on joskus kestettävä KUTEN MIES.

Ihan samalla tapaa täällä hyppää kuvat jotka ladataan muualta ja upotetut videot. Mutta kun ne ei ole mainoksia niin ne ei haittaa. Kyllä mä haistan sen oikean ongelma, joten josko lopetetaan niistä valittaminen.

Back
Ylös Bottom