Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sun pitäs hei tehä uus videosarja, jossa otetaan tavan punttipateja treenaamaan jalkoja sun kans. Jokainen saa valita sitten ottaako intrajuoman siihen vai luottaako pelkkään veteen. :D Varmaan tulis porukkaa treenaa sun kans. :D Täällä joku arvonta kerran kuussa että kuka pääsee. :D

Mä ymmärän mitä Mike koittaa sanoo..ja vittu et vituttaa akateeminen bodaus "jos oisit tehny yhden toiston lisää tämän juoman kanssa niin olisit kehittynyt enemmän" sanoo joku proffa. Just katoin dokumentin missä vittu joku 20 eri "sokeri proffaa" kiisteli siitä et onko sokeri myrkkyä keholle vai ei...ja tää sokeri vitun asiantuntija proffa sano et sokeri on "myrkkyä" keholle. Ja toinen asiantuntija sano että ei ole....ELI ketä tossa uskoa ku alan ASIANTUNTIJAT ovat täysin erimieltä asiasta. Pointti on et aina löytyy puolesta ja vastaan ASIANTUNTIOITA viimeisimmillä tutkimuksilla. Mä meen salille treenaan niin lujaa lihaksen paskaks ku pystyn...vedän palkkarin ja tuun kotiin syömää/palautumaan. Siinä on tiedettä ihmisille. Terv Halfman Halfprofessor.

Kaunis kiitos, kävin kyselemässä tuota parissakin rohtokaupassa, mutta sitä ei myydä niis lainkaan. Eräs myyjä empi että mahtaako olla suomessa edes täysin laillinen.

Juuri sain Narcosin 3. kauden katsottua loppuun. Netflix tarjoaa El Chapoa katsottavaksi. Ootko tuota katsonut? Mahtaako päästä lähelle Narcosin tasoa?

Meinasin kerran alkaa, mutta vielä katsomatta.

Narcosi oli todella hyvä sarja. Olin vähän skeptinen 3:nteen kauteen kun Pablo ei ollu enää kuvioissa, mutta futas hyvin. El Chapo mielestäni vielä astetta parempi ku Narcos, ehkäpä paras sarja koskaan...2-kautta odotellessa El Chapoa..

Narcosi oli todella hyvä sarja. Olin vähän skeptinen 3:nteen kauteen kun Pablo ei ollu enää kuvioissa, mutta futas hyvin. El Chapo mielestäni vielä astetta parempi ku Narcos, ehkäpä paras sarja koskaan...2-kautta odotellessa El Chapoa..
Kuulostaa todella lupaavalta, jos on mahdollisesti jopa parempi kuin Narcos, joka oli aivan huippu. Täytyypä laittaa Chapo tulille.

Failuresta sen verran, että tuli yhdestä yhteydestä mieleen, että onkohan jengi ymmärtänyt vallan väärin. Videoilla yleensä näkyy vain työsarjat. Mutta mun treenit on semmoisia, että ensiksi aletaan nousemaan painoissa ekassa liikkeessä, esim 8 toiston nousuja kuormaa korottaen. Sitten kun päästään ylös, sitten vasta tehdään työsarja, joka on yleensä raskas erikoistekniikkasarja. Sitten vaihdetaan liikettä ja siinä otetaan muutama konffaussarja, joilla haetaan painot ja sitten taas yksi kova sarja siinä erikoistekniikoilla.

Oli pakko tämä tuoda ilmi kun monet ovat failurea vastaan puolustelleet, että ilman failurea esim viides sarja on tehokkaampi vielä kuin paukuttaa joka sarjan loppuun. Mä taas en juurikaan veivaa useita sarjoja samaa liikettä, vaan siellä noustaan ja sitten paukutetaan kunnon työsarja. Mun treenit on siis lähimpänä Dorianin Heavy dutyä.

Esim Vertin kanssa reisissä me noustiin kutosilla eka ylös ja sitten sieltä pudotussarja.

Oot Mike kyllä saanut kovilla treeneillä mahtavat olkapäät aikaan. Takaolkapää on ihan uskomaton ja se kruunaa kokonaisuuden. Antaa toivoa omille heikoille lihasryhmille, sinun kehityksesi ns. heikossa lihasryhmässä! Jatka samaan malliin!!

Oot Mike kyllä saanut kovilla treeneillä mahtavat olkapäät aikaan. Takaolkapää on ihan uskomaton ja se kruunaa kokonaisuuden. Antaa toivoa omille heikoille lihasryhmille, sinun kehityksesi ns. heikossa lihasryhmässä! Jatka samaan malliin!!
No nää on kyllä niin helvetin kaukana mahtavasta kuin olla voi. Takaolkapäätä en edes treenaa, jostain syystä se on ton kokoiseksi kasvanut itsekseen.

Että en tiedä oliko toi sun viesti sarkasmia vai mitä.

Ei ne todellakaan ole vielä linjassa, mutta kasvamaan ne olen saanut ihan oikeasti. Etuolkapää on vain vähän työläs kun se ei millään tahdo ottaa osumaa. Monet mun kanssa väitteli, että etuolkapää tekee vahvasti työtä penkissä, mutta mulla se ei koskaan kasvanut mihinkään, vaan takaolat. Mä taas sanoin, että jos olkapäillä punnertaa, niin turha väitellä silloin yhtään mitään penkistä. Siinä taas kokemus ei merkannut mitään eikä tulokset, vaan teoriaa kyllä tuputettiin niin perkeleesti.

Itse tulisin hulluksi, jos teoriaan uskoisin sokeasti. Kaikki asiat on tehty niin hemmetin vaikeaksi, kun tiedettä tuputetaan joka asiasta! Kyllä pitkään treenanneet tietää mikä toimii omalle kropalle.

Oletko olkapäille kokeillut noita Pianan suosittelemia feedereitä? Päivittäin kolme sadan toiston pumppisarjaa vipareita normaalin treenin lisäksi.

Oletko olkapäille kokeillut noita Pianan suosittelemia feedereitä? Päivittäin kolme sadan toiston pumppisarjaa vipareita normaalin treenin lisäksi.
Jos treenaisin harvemmin, niin voisin koittaakin, mutta tein lauantaina viimeksi deltsit ja huomenna maanantaina taas uudestaan ja sitten torstaina. Eli teen niitä melkoisella tahdilla. Ja huomisessa videossa näätte uutta komboa, jonka liikkeet apinoin yhdeltä ulkomaalaiselta bodarilta ja sovelsin siitä kombon jonka testasin Verttiä varten.

Muistakaa katsoa tulevalta Vertin videolta kohta, jossa tehdään vipareita penkillä. Siinä loistava kombo.

Screen-Shot-2017-10-16-at-16.22.51.webp

Back
Ylös Bottom