Helistö
Tyhmä ämmä
7-17.30. Vähän nousee yrjö kurkkuun. Mutta köyhän on oltava nöyrä.Tänään 10:00-14:00 röissä, koska mä voin Hih hii ja lounas BK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
7-17.30. Vähän nousee yrjö kurkkuun. Mutta köyhän on oltava nöyrä.Tänään 10:00-14:00 röissä, koska mä voin Hih hii ja lounas BK
Näytä.Mulla on instassa kuvia vehkeistä.
Quid pro quo.Näytä.
Ei mulla ole siellä vehkeitä mutta toki.Quid pro quo
Miksi sulla on tatuointeja?... eiku anna mä arvaan, siksi kun miehilläkin on :DNiin, erikseen siellä instassa treenijuttuja mulla :p
Tänne en varmaan enää kauheasti kuvia laita koska nykyään tatuoinneista tunnistaisi o_O
Voi muuten olla, sillä nopeampaa tietä Jykylän suuntaan. Ite tykkään kyllä ajaa Treeltä Alavuudelle, mutta yöaikaan ainakin tympeä, koska kaffipaikkoja nolla. Tosin ajokertoja muutama vain vuodessa, joten ei kyllästytä.Oli kotoo. Matka-aika oli suunnilleen sama ku Mansesterin kautta. Ja oon kyllästyny siihen pätkään Tampereelta Alavudelle.
Ei vaan siksi että kuulin sanonnan tattooed girls do it betterMiksi sulla on tatuointeja?... eiku anna mä arvaan, siksi kun miehilläkin on :D

Kaffipaikkojen puute ärsyttää.Voi muuten olla, sillä nopeampaa tietä Jykylän suuntaan. Ite tykkään kyllä ajaa Treeltä Alavuudelle, mutta yöaikaan ainakin tympeä, koska kaffipaikkoja nolla. Tosin ajokertoja muutama vain vuodessa, joten ei kyllästytä.
Vai oletko kyllästynyt kuortaneen nesteen munkkeihin.
Hienosti osasin :(
Ikävä Sniffaria.