Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeb.Oliko sentään työsuhdepirssi, niin ei myymisellä niin väliä?
Karvakäsille 2-0.Jaaaaa sitten ne spelin tulokset herroilta, kiitos
Itse veikkaan väsynyttä 0-0 tulosta
En kyllä aina...:p ja esim. nyt kun haluan taas vähän lisää jännitystä elämääni niin huusin ison paketin naistenvaatteita koossa M, ei hajuakaan sopivatko ne ja tykkäänkö niistä, mutta jos edes pieni osa on käyttistä niin ei paha n. 30€ "arpa" :D@Mopsey Muista kysyä lupa ;)
Mä olen vuosikaudet pääosan omista vaatteista ostanut kirppikseltä. Olen sen kokoinen, että niin paljon löytyy mieluista vaattetta kuin vain jaksaa ostaa.
Ja sitten kun nuo teinit eivät suostu kulkemaan Säästöpörssin verkkareissa niin kaikki high fashion x2 niin sitä ihan mielellään maksaa omistaan hiukan vähemmän. Laatua kyllä saa ihan huokeasti kun jaksaa ’penkoa’.
E: kirotusvihreet
Jos siellä on edes pari pusero mitkä sopii niin teit jo hyvän tilin ja säästit paljon.En kyllä aina...:p ja esim. nyt kun haluan taas vähän lisää jännitystä elämääni niin huusin ison paketin naistenvaatteita koossa M, ei hajuakaan sopivatko ne ja tykkäänkö niistä, mutta jos edes pieni osa on käyttistä niin ei paha n. 30€ "arpa" :D
Todella hyvät päällä ja jopa mun tarakka näyttää joltain kun vetäisen sellaiset teinipöksyt jalkaan.

Nyt haisi jo niin pahasti omakehu, etten taida enää kehdata.
No jos et sä uskalla niin...Uskon kyllä, että aikuinen mies on elämänsä aikana vaikka mitä nähnyt mutta mun tarakka ilman pöksyjä ei ehkä ole se kaikista miellyttävin näky. Joten säästän sinut siltä.
PT-VatanenKuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse!
Mä? Uskalla? Hih.No jos et sä uskalla niin...