Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Mopsey Muista kysyä lupa ;)
Mä olen vuosikaudet pääosan omista vaatteista ostanut kirppikseltä. Olen sen kokoinen, että niin paljon löytyy mieluista vaattetta kuin vain jaksaa ostaa.
Ja sitten kun nuo teinit eivät suostu kulkemaan Säästöpörssin verkkareissa niin kaikki high fashion x2 niin sitä ihan mielellään maksaa omistaan hiukan vähemmän. Laatua kyllä saa ihan huokeasti kun jaksaa ’penkoa’.

E: kirotusvihreet

Pistinpä saunan päälle!

@Mopsey Muista kysyä lupa ;)
Mä olen vuosikaudet pääosan omista vaatteista ostanut kirppikseltä. Olen sen kokoinen, että niin paljon löytyy mieluista vaattetta kuin vain jaksaa ostaa.
Ja sitten kun nuo teinit eivät suostu kulkemaan Säästöpörssin verkkareissa niin kaikki high fashion x2 niin sitä ihan mielellään maksaa omistaan hiukan vähemmän. Laatua kyllä saa ihan huokeasti kun jaksaa ’penkoa’.

E: kirotusvihreet
En kyllä aina...:p ja esim. nyt kun haluan taas vähän lisää jännitystä elämääni niin huusin ison paketin naistenvaatteita koossa M, ei hajuakaan sopivatko ne ja tykkäänkö niistä, mutta jos edes pieni osa on käyttistä niin ei paha n. 30€ "arpa" :D

En kyllä aina...:p ja esim. nyt kun haluan taas vähän lisää jännitystä elämääni niin huusin ison paketin naistenvaatteita koossa M, ei hajuakaan sopivatko ne ja tykkäänkö niistä, mutta jos edes pieni osa on käyttistä niin ei paha n. 30€ "arpa" :D
Jos siellä on edes pari pusero mitkä sopii niin teit jo hyvän tilin ja säästit paljon.
Mä hyödynän nykyään myös teinien jäämistöjä. He kun siivoat vaatekaappeja niin mä saan paljon uusia vaatteita.
Mulla on muun mussa kahdet Dr.denim-farkut. Todella hyvät päällä ja jopa mun tarakka näyttää joltain kun vetäisen sellaiset teinipöksyt jalkaan. Mutta ne on tosi hyvät. Itse en kuuna pvänä ostaisi itselleni (ostin toki teinille) sellaisia (1. hinta ja 2. minä jo sentään ikämiesikäinen) mutta kun ne tuli teinin kaapista niin kelpaa.

Voi peeveli, miesten kledjut ei sitten mene kirppiksellä edes pilkkahintaan. Tai sitten mulla on hemmetin rumia kledjuja :D

Uskon kyllä, että aikuinen mies on elämänsä aikana vaikka mitä nähnyt mutta mun tarakka ilman pöksyjä ei ehkä ole se kaikista miellyttävin näky. Joten säästän sinut siltä.

@Mopsey Totta!
Ennen päänvaivaa jo mietin, et kuin minusta joku voisi tykätä. No, ei näköjään voikaan :D Siksi mä pidän itse itsestäni.

Back
Ylös Bottom