Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ehdotus!
Olisko mahdollista jakaa kuvat NFE:stä alikansioihin? Nyt esimerkiksi bodauksen puolella on kuvia yli 400, eikä ne tietenkään kaikki kiinnosta. Löytyisi nopeasti osat, jotka itseä kiinnostaisi.

Ehdotus!
Olisko mahdollista jakaa kuvat NFE:stä alikansioihin? Nyt esimerkiksi bodauksen puolella on kuvia yli 400, eikä ne tietenkään kaikki kiinnosta. Löytyisi nopeasti osat, jotka itseä kiinnostaisi.
Ehkä tulevissa kisoissa. Mutta en mä jaksa alkaa joka bf sarjaa jne jakamaan.

Haluun kysyy asiantuntijoilta enkä jaksa googletella..niin mikä on PARAS treenin aikana nautittu juoma? Vitargo? BCAA EAA? Vai joku yhdistelmä? Ja treenaan bodaus tyylisesti.
Mun käytössä on nyt nelisen vuotta ollut Vitargo + EAA. Enkä ihan heti vaihtaisi pois. Treenaan aika rajulla tavalla, joten haluan varmistaa, että ravinteita on heti käytössä kun keho niitä kaipaa. En näe minkään maan järkeä skippaa intrajuomaa ja vetää vasta palkkaria kun ylivoimaisesti järkevin vaihtoehto on ottaa hiilarit ja aminot treenin aikana, eikä sen jälkeen. Treenin jälkeen mennään syömään, treenin ajan ravitaan kroppaa nopeilla lisäravinteilla.

PARAS! Meinaan mulle tällä hetkellä on Leaderin DHT+osmo. Maistuu kyllä vehkeelle, ei voi mitään. Maun puolesta tietty Hart-Sport :D

Back
Ylös Bottom