Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin suosittelen doppioo.Ehkä tilanne vaatii sittenkin yhden snapsin tai nukahdan pystyyn![]()
En nyt mitään tuplaespressoja saa tähän hätään tänne.. mahakin tuli kipeäksi ehkä uudelleenlämmitetyistä eilisistä siivistä ja ranskalaisistaSilloin suosittelen doppioo.
Viinaa väsymykseen. Hoho.
joten ei uskallakaan rommiin koskea nyt vaikka se kyllä piristäisi. Vissyä. Ei mene hääppösesti nyt 
Mitä sieltä tulee? Tässä on kylläkin kotityöt keskenMopsi, nyt tv päälle ja kanavaksi TV1.
En muistakaan koska olisin tv:tä viimeksi töllöttänyt. Varsinkaan päällä olevaa.

Äitiys plus alkomahool.Mitä sieltä tulee? Tässä on kylläkin kotityöt kesken![]()
Sehän on yhtä kuin eka kourallinen. Missä loput?Minä olen päättänyt, että syön kaiken 300 g karkkia. En jätä yhtään.
Meinaatko että äidin pitäisi olla absolutisti?Äitiys plus alkomahool.
Olen enemmän munkkimiehiä. Tai leivos. Tai kakku. Tai tai tai... Ostin siis liian vähän.Sehän on yhtä kuin eka kourallinen. Missä loput?

Onneksi en ole mikään äityli. Hyi :DOlen enemmän munkkimiehiä. Tai leivos. Tai kakku. Tai tai tai... Ostin siis liian vähän.
Alkoholi on vain herr miehille bisnesten jouduttamiseksi. Tai seuraksi, kun saunotaan. Ei äityleille kotona. Hyi.
Olisko parempi käyttää joitain reseptilääkkeitä samaan tarkoitukseen?Ei selityksiä!