Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silloin suosittelen doppioo.

Viinaa väsymykseen. Hoho.
En nyt mitään tuplaespressoja saa tähän hätään tänne.. mahakin tuli kipeäksi ehkä uudelleenlämmitetyistä eilisistä siivistä ja ranskalaisista :confused: joten ei uskallakaan rommiin koskea nyt vaikka se kyllä piristäisi. Vissyä. Ei mene hääppösesti nyt :kakka:

Äitiys plus alkomahool.
Meinaatko että äidin pitäisi olla absolutisti?

Ehken juo ihan niin paljon kuin moni luulee kun se on oikeasti se 1-2 annosta lääkkeeksi väsymykseen kahtena kolmena päivänä viikossa max, nykyään ei senkään vertaa. Lääkäri ei ainakaan kommentoinut yhtään mitään tuohon määrään kun viimeksi kysyttiin, totesi vain että olen erittäin hyvässä kunnossa :D

Mutta on tässä joskus ollut viikkoja että vähän enemmän on mennyt, tai siis useammin, minkä jälkeen päätinkin vähentää. Toleranssia on selvästi kehittynyt kun tosiaan olin tiistaina niin sanotusti juhlimassa ja n. 8 annosta meni enkä tuntenut edes olevani humalassa yhtään missään kohtaa :confused:

Nooh, jos alkoholia joutuu juomaan lääkkeeksi väsymykseen, voitaneen kyllä jonkinlaisesta riippuvuudesta (vähintään henkisestä) puhua, mutta sehän ei taas minulle kuulu.

Back
Ylös Bottom