Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompa kyllä aika komee paketti. Tuo VR mahdollistaa kyllä vaikka mitä. 360 kuva jatkuvasti ja koneella vasta päätät mitä haluaa videolle näkymään. Naisss.

Varmana polttelis visa taskussa jos ois kuvattavaa. Ei vaan oikein tuu enään kuvailtua niin paljon, kun ei jaksa editoida sitä matskua.

Hieno kamera kyllä VR hommiin. Mikäs se ois olla itse lasit päässä kotona, kun toinen lentää taivaalla tai ajaa vaikka autoa radalla.
Editointi on raskasta hommaa. Viime reissulta hero4 llä kuvattuna 2,5h. Pitäisi perata tallennettavaksi. Plääh

Editointi on raskasta hommaa. Viime reissulta hero4 llä kuvattuna 2,5h. Pitäisi perata tallennettavaksi. Plääh
Tuo on koko homman raskain rojekti. Vielä kun vähän sovittaa musaa, hidastaa jotain, leikkaa pätkiä ja muuta, niin ei tunti riitä. Äkkiä hurahtaa monta tuntia kun tekee jonkun 5 min koosteen.

Videoita ois kyllä ihan kiva tehdä mutta ei normaalilla ihmisellä enää aika riitä leikkaamaan niistä näyttävää pätkää.
Pakkiksen PRO sarjan jäppisten videot on siksi hyvän näköisiä kun niitä on hienosti editoitu, ne vähemmän hienosti editoidut löytyy pakkislaisten omat videot osiosta.

Taannoin palkkasin kuvaajan videoimaan pätkää työjutuista, saa nähdä millaista jälkeä tulee kun kolmella kameralla kuvattiin, melkein jänskittää! (enkä laita tänne, tosin ei ketään edes kiinnostas)

upload_2017-9-29_6-59-16.gif

Ompa kyllä aika komee paketti. Tuo VR mahdollistaa kyllä vaikka mitä. 360 kuva jatkuvasti ja koneella vasta päätät mitä haluaa videolle näkymään. Naisss.

Varmana polttelis visa taskussa jos ois kuvattavaa. Ei vaan oikein tuu enään kuvailtua niin paljon, kun ei jaksa editoida sitä matskua.

Hieno kamera kyllä VR hommiin. Mikäs se ois olla itse lasit päässä kotona, kun toinen lentää taivaalla tai ajaa vaikka autoa radalla.

Mulla ei niinkään tuo VR niin hotsita , vaan tuo jatkuva 360 ja rajaus vasta myöhemmin. Sukeltaessa ja rata-ajossa. Eli vajaan tonnin kamera ja käyttöä 2 kertaa vuodessa. :rolleyes:

Viddu, 7 h unet takana. Olin jo kympin jälestä pedissä ja muka väsytti, mutta pyörimiseksihän se meni.

Back
Ylös Bottom