Top 5 kotimaiset fysiikkakilpailijat

Nyyssölä on muistaakseni yli 40, Mika just täytti 34

Käytännössä lähestyy eläkeikää. Heathi on 37, kisaa edelleen tosin mutta omistaa maailman parhaat geenit.
Cutleri voitti viimeisen MR.O:n kun oli 37
Jackson kisaa edelleen ja on 37
ja tätä rataa, eli se ikä sieltä kyllä tulee ;) Onneksi täällä peräpohjolassa on vielä suhteellisen nuoria lupauksia - enkä tarkoita kumpaakaan Mikaa, sori vaan. :eek:

Käytännössä lähestyy eläkeikää. Heathi on 37, kisaa edelleen tosin mutta omistaa maailman parhaat geenit.
ja tätä rataa, eli se ikä sieltä kyllä tulee ;) Onneksi täällä peräpohjolassa on vielä suhteellisen nuoria lupauksia - enkä tarkoita kumpaakaan Mikaa, sori vaan. :eek:
Eikös siellä Olympiassa yksi vampyyri tänäkin vuonna kilpaillut, ja vielä ihan hyvällä menestyksellä..

Ehkä nyt kuitenkin 47. ;)

1. Toni Kohonen
2. Toni Kohonen
3. Toni Kohonen
4. Toni Kohonen
5. Toni Kohonen

Millää muulla ei oo väliä, kuha kohonen menestyy!

Toki tämä nuori kaveri, Olli, on tosi potenttiaalinen kaveri ja varmasti tulee tekemään kovaa tulosta.

Maailmani musertui juuri tähän.:(

Ai kauhia! Anteeksi Jarno! Olin eilen todella väsynyt ja juuri syönyt pizzalla itseni semmoiseen tilaan että aivoni toimivat enää noin 60% teholla, joten jostain syystä olin siinä uskossa että tämä ketju koskee vain kehonrakennusta!

Pahoittelut ja päivitetty lista:

1: Toni Kohonen / Jarno Olmala
2: Toni Kohonen / Jarno Olmala
3: Toni Kohonen / Jarno Olmala
4: Toni Kohonen / Jarno Olmala
5: Toni Kohonen / Jarno Olmala

Millää muulla ei oo väliä kuha Toni ja Jarno menestyy!

+ erityismaininta Olli Kemppaiselle ja Mika Sihvoselle. Ja toivottavasti Utti sais vielä kerran ittensä hyvään lavakuntoon!

IMG_5524.webp
David Ouamba

Ai kauhia! Anteeksi Jarno! Olin eilen todella väsynyt ja juuri syönyt pizzalla itseni semmoiseen tilaan että aivoni toimivat enää noin 60% teholla, joten jostain syystä olin siinä uskossa että tämä ketju koskee vain kehonrakennusta!

Pahoittelut ja päivitetty lista:

1: Toni Kohonen / Jarno Olmala
2: Toni Kohonen / Jarno Olmala
3: Toni Kohonen / Jarno Olmala
4: Toni Kohonen / Jarno Olmala
5: Toni Kohonen / Jarno Olmala

Millää muulla ei oo väliä kuha Toni ja Jarno menestyy!

+ erityismaininta Olli Kemppaiselle ja Mika Sihvoselle. Ja toivottavasti Utti sais vielä kerran ittensä hyvään lavakuntoon!

Huh! Sydämeni ehti jo hetken itkeä verta mutta aika varmasti parantaa tämänkin haavan! Tuon Pizza selityksen hyväksyn täysin koska olen joskus itsekin ajautunut vastaavaan tilaan.

Weiderissä vain overall-voittaja saa suoran pro-kortin. Kisavuoden aikana riittää 2 sarjavoittoa, esim Weider ja Diamond Cup :)

Jos nämä body- ja fitness -lajit joskus haluaisivat olla edes vähän mainstreamia, kannattaisi laatia kisajärjestelmät, joista joku ottaisi sentään pätkän alusta selvää. Mutta tämä taitaa mennä vain hullumpaan suuntaan, jos kerran kaksi pro-sarjaakin on tulossa. Kisaajat itsekään eivät tunnu nykyään tietävän tarkalleen, mikä avaa ovia mihinkin, saati että katsojat. Ehkä se ei ole tarkoituskaan.

Tässä minun lista.

Pro ukot 1. Mika Sihvonen 2. Olli Kemppainen 3. Kille Kujala 4. Sami Jaukkuri 5. Toni Kohonen

Amatööri ukot : 1. Mika Nyyssölä 2. Peter Wilenius 3. Pekka Kotipohja 4. Markus Heinänen 5 . Artturi Kallio

Jätän bikinit ym . muiden listoille :)

Ois itseasiassa ihan mielenkiintoista kuulla jos joku noista naiskisaajista tietää et ketkä on sieltä ne kaikista potentiaalisimmat?

Back
Ylös Bottom