Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen tuumaillut että sopiva annos työtä Miehelle olisi ti-to 8-16, olisi riittävä huiliaika, varmaan olisi työpäivätkin huomattavasti tehokkaampia
Tästä pidin itse kovasti, kun joskus oli osa-aikalomautus ja sai muutaman kuukauden näin tehdä, eikä ees rahassa hävinnyt älyttömiä.

Itsella lahinna duunien valttelya. Nyt alkaa flunssa hellittaa niin vois nostella illalla puntteja.

Ja toki 24/7 nalassa olemista. Vitullinen nalka koko ajan. Heraa yollakin nalkaan. Ja silti tulee syotya aika paljon, mut kaikki makee, vaalee laipa ym ylimaarainen sonta on jaanyt pois.
Saldo: 13/9: 88kg, 20/9: 87,5kg, 27/9: 86,6kg.
Mut on taa perseesta saatana. Kamalaa.
Watch sanoo kulutukseksi ca. 3500kcal per day.

Moreenia ja soraa nyt pimpissä.

Sumpin pihautus, tsek.
2017-09-28 07.56.00.webp

Vastaan eilisen duunimääräkysymykseen, että 30 h viikossa ja siitäkin määrästä otan vuorolisiä vapaana jonkun verran, mm. yölisät. Oon sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä vois paljon paremmin, jos tekis suunnilleen tän verran töitä. Kun on paljon vapaata, niin töihin menee aina mielellään ja jaksaa hyvin, vaikka oiskin rankkoja vuoroja välillä.

Unta riitti taas aivan liian lyhyesti, mutta jumalan tähden että nukuin sikeästi! Ei tosiaan kauaa nokka tuhissut kun nukahdin sänkyyn päästyä, emäntä luki kirjaa vielä eikä mitään muistikuvaa simahtamisesta. Mielenkiintoinen tunne kyllä herätä kakkahätään. o_O

Mutta nyt jo junassa ja kofeiinitasojen saturoimista termoksesta. Tänään jos pääsisi kotiin karvan vajaa klo 18 niin olisin liki onnellinen.

Unta riitti taas aivan liian lyhyesti, mutta jumalan tähden että nukuin sikeästi! Ei tosiaan kauaa nokka tuhissut kun nukahdin sänkyyn päästyä, emäntä luki kirjaa vielä eikä mitään muistikuvaa simahtamisesta. Mielenkiintoinen tunne kyllä herätä kakkahätään. o_O

Mutta nyt jo junassa ja kofeiinitasojen saturoimista termoksesta. Tänään jos pääsisi kotiin karvan vajaa klo 18 niin olisin liki onnellinen.

Toisaalta, olemme varmasti kaikki iloisia siitä seikasta, että heräsit. Kakkahätään. :worship:

Tänään Oulun yliopistolle koulutukseen! Itsehän olen käynyt Itä-Suomen yliopiston niin ei kauheen tuttu ole tuo paikallinen ohinahjo. Mutta siellä on hauska eläinmuseo, jossa on esim. kaksipäisiä eläimiä.
Kannattaa käydä vielä kun ehtii. Lopetetaan parin kuukauden päästä. Eläinmuseo, ei yliopisto.

Back
Ylös Bottom