Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perberi ja tissit treenattu, nyt taas sauna lämpenemään!

En tiiä paljonko normaali ihmiset tekee töitä, itsellä viimeisen kuukauden aikana ~240h aktiivista työtä plus ehkä 50-60h puhelimen väijymistä (huonosti nukkumista). Alkaa vähän painamaan.
254:17 näyttää olevan tästä päivästä tasan kuukausi taaksepäin.

Normaaleista en tiedä, mutta ajatelkaapa ystäväämme gonzalesia joka joutuu painamaan sihteerihaastatteluja jopa yövuorossa.

254:17 näyttää olevan tästä päivästä tasan kuukausi taaksepäin.

Normaaleista en tiedä, mutta ajatelkaapa ystäväämme gonzalesia joka joutuu painamaan sihteerihaastatteluja jopa yövuorossa.

Ihan kohtuulliset lukemat sielläki. Onneksi itse on suurimmalta osin saanut pysyä pois yöhommista. Mitä nyt eilen puoleen yöhön tehtiin hommia mitä on kerran tullut nähtyä joskus 10v sitten. See one, do one, teach one ja sillee.

En osaa kyllä arvoida yhtään. Työtyötä tasan nolla tuntia parin kuukauden ajalta, silti tuntuu kuin olisin paljon enemmän paskana kuin noilla 200-250h kuukausilla kun paino palkkatöitä.

Eli turhista valitan, ei voi väsyttää.

olen tuumaillut että sopiva annos työtä Miehelle olisi ti-to 8-16, olisi riittävä huiliaika, varmaan olisi työpäivätkin huomattavasti tehokkaampia

olisiko ciscolla saumat siirtyä tuohon rytmiin?

olen tuumaillut että sopiva annos työtä Miehelle olisi ti-to 8-16, olisi riittävä huiliaika, varmaan olisi työpäivätkin huomattavasti tehokkaampia

olisiko ciscolla saumat siirtyä tuohon rytmiin?

Olisi mutta nykyinen rytmi on hyvä tähän hetkeen. Jos joku ihmettelee mitvit, niin duunia on aikoinaan painettu ja nyt voi ottaa vähän rennommin.

Viimeksi muokattu:
ryhryin myymään, ku osyyspankin anaalytikot olivat siirtäneet fortumin osastosta vähennä osastoon myy

En tiiä paljonko normaali ihmiset tekee töitä, itsellä viimeisen kuukauden aikana ~240h aktiivista työtä plus ehkä 50-60h puhelimen väijymistä (huonosti nukkumista). Alkaa vähän painamaan.

Kuukaudesta mitään tiedä, mutta tänään oon kuunnellut ruotsia ja puhunut englantia 14 h. No, viimeiset 4 h juonut myös olutta, mikä kyllä auttaa asiaa :D

Tänään Oulun yliopistolle koulutukseen! Itsehän olen käynyt Itä-Suomen yliopiston niin ei kauheen tuttu ole tuo paikallinen ohinahjo. Mutta siellä on hauska eläinmuseo, jossa on esim. kaksipäisiä eläimiä.

Back
Ylös Bottom