Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, eikä myöskään, että korotuksia saa pyytämättä.Palkkapäivä! Katoin just tilinauhaa ni palkka oli noussu 200€:lla? o_O Onko yleistä et korotuksista ei ilmoiteta etukäteen?
Palkkapäivä! Katoin just tilinauhaa ni palkka oli noussu 200€:lla? o_O Onko yleistä et korotuksista ei ilmoiteta etukäteen?
Hata ei ole taman nakoinen, ei syyta huolestua.
Huomaavat seuraavaan tilinauhaan ja pidattavat ylimaaraiset seuraavasta palkasta.
En oo varma olisko toi joku Bonus vai mikä, mutte viimeeks kun sain bonuksia niin palkkanauhassa luki erikseen Bonus. Ehkäpä ne on kuulleet, et oon vaihtamassa firmaa ni päätti tehä pienen yllätyksen.:Dheräät 5:44 ja taas menee unet sivusuun
nyt kahvia, paljon.
Pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt ottaa silarit.
3-4 kuppia menee, ei nukahtamisessa ongelmaa mutta kaikessa muussa kyllä.voiko näillä kahdella olla syy-seuraus-suhde
Minua nukuttaa erinomaisesti, kahvia vähän 2-3 kuppia/vuorokaudessa, joista 1-2 pientä, pahvimukimallia
Pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt ottaa silarit.
juuKiskolla on kyllä kohtuullinen kulutus. Meneekö ihan suodatinplöröö? Se on jämäkkää, se.
No toivottavasti näin ei käy!En oo varma olisko toi joku Bonus vai mikä, mutte viimeeks kun sain bonuksia niin palkkanauhassa luki erikseen Bonus. Ehkäpä ne on kuulleet, et oon vaihtamassa firmaa ni päätti tehä pienen yllätyksen.:D