Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis kuinka pikkuruinen sä oikein olet pituussuunnassa, jos toi on hikisikapaino? Itekin oon ihan pihkatappi, painan ton 55 kg, eikä todellakaan hikoiluta öisin. Viime yönäkin oli päällä kollarit, villasukat ja huppari.
162,5. Tajusin että kun painoin alle 55kg, en hikoillut. Nyt kun ehkä 56-57kg niin ihan märät lakanat aina kun herään kesken unien neljän maissa. Ja nukun aina alasti ja ikkuna auki, makkarissa 18,5 astetta :confused:
E. Voi liittyä myös runsaaseen rasvansyöntiin enemmän kuin kalorimääriin

Viime yönäkin oli päällä kollarit, villasukat ja huppari.
Ihana, toinen yöpukeutuja!
Mulla oli kyllä viime yönä vaan Rukan urheilukerrasto, sukat ja villasukat. Huppari on käytössä satunnaisesti.
Talvella sitten viimeistään myös fleecekerrasto.

Minä taas en saa millään nukuttua kahdeksaa tuntia. Herään vähintään 45 minuuttia ennen herätyskellon soimista tai sitten jo aikaisemmin kusihätään, jonka jälkeen on vaikeaa saada uudelleen unta.
Itellä nuo on rasitukseen liittyviä juttuja useimmiten. Käy kroppa ja/tai pääkoppa ylikierroksilla, niin tulee noita yöheräilyjä, ja sit voi olla vaikea nukahtaa uudestaan, kun huomaa miettivänsä jotain turhanpäiväistä, ja kierrokset nousee.

Vois vetää kunnon pizzan ja maata illan sohvalla, niin josko tää tästä asettuu.

Mulla vaan peitot lisääntyy, kun yöt kylmenee, vaatteita ei pysty käyttämään. Nyt on joutunut jo päiväpeiton ottaa alkuyöstä turvaksi. Ikkuna auki aina paitsi pahimpien pakkasten aikaan, jäätävä makkari on parasta! Myös varastolaardin kerrytys hanuriin auttaa.

Mulla vaan peitot lisääntyy, kun yöt kylmenee, vaatteita ei pysty käyttämään. Nyt on joutunut jo päiväpeiton ottaa alkuyöstä turvaksi. Ikkuna auki aina paitsi pahimpien pakkasten aikaan, jäätävä makkari on parasta! Myös varastolaardin kerrytys hanuriin auttaa.
Mulla kertyy kaikki mikä kertyy vain mahaan mikä vain pahentaa hikoilua...

Mitä helvetin järkeä viedä 3-4v lapsi harrastukseen jos joka saatanan kerta tulee poru kuin kidutuskammioon olisi joutumassa :mad:
Ei jaksaisi työpäivän jälkeen jo valmiiksi täysin ryyytyneenä yhtään kuunnella tommosta.
Ps. Oma menee aina iloisena ja reippaana

Koko viikon oon stressannut yhtä sun toista ja sellaista työjuttua, jota en todellakaan koe osaavani mutta joka silti pitää tehdä. Lopputuloksena olen nukkunut niin huonosti, että tänä aamuna olo oli kertakaikkiaan niin huono, että hyvä kun pääsin sängystä konttaamaan ylös, päänsärky, huimausta, kaikkea kivaa. Onko tämä nyt sitten sitä vanhuutta vai mitä ihmettä? Onko tämä edes normaalia? Sen työjutun big day olisi ollut tänään, mutta enhän mä tuossa kuvaamassani kunnossa voinut töihin mennä. Onneksi sain sentään sen saatanan päänsäryn lopulta lakkaamaan tuossa noin tunti sitten ottamalla kaikkia mahdollisia särkylääkkeitä kaapista.

Koko viikon oon stressannut yhtä sun toista ja sellaista työjuttua, jota en todellakaan koe osaavani mutta joka silti pitää tehdä. Lopputuloksena olen nukkunut niin huonosti, että tänä aamuna olo oli kertakaikkiaan niin huono, että hyvä kun pääsin sängystä konttaamaan ylös, päänsärky, huimausta, kaikkea kivaa. Onko tämä nyt sitten sitä vanhuutta vai mitä ihmettä? Onko tämä edes normaalia? Sen työjutun big day olisi ollut tänään, mutta enhän mä tuossa kuvaamassani kunnossa voinut töihin mennä. Onneksi sain sentään sen saatanan päänsäryn lopulta lakkaamaan tuossa noin tunti sitten ottamalla kaikkia mahdollisia särkylääkkeitä kaapista.
Otitko viinaa?

Mun on varmaan pakko ottaa joku yksi tänään, aivot aivan oikosulussa ja koko pää puuduksissa...
E. Musta tuntuu että tavalliset käsikauppakipulääkkeet ovat aika tai lähes tehottomia vrt. joku kunnon tavara, josta mistään mulla ei taida olla edes kokemusta mutta lasi valkkaria ja sirdalud on kohtalaisen toimiva lääke päänsärkyyn.

Viimeksi muokattu:
Otitko viinaa?

Mun on varmaan pakko ottaa joku yksi tänään, aivot aivan oikosulussa ja koko pää puuduksissa...
Meinasin sanoa että en, mutta sitten muistin, että löysin kaapista viime viikolta jäänyttä valkkaria ja join sitä eilen kuuden aikaan about sellaisen ehkä desin-puolitoista kokeeksi, josko olisi siis auttanut stressiin. Ei auttanut. Mutta en kyllä usko, että tämän olon on aiheuttanut se valkkarilasillinen, jos sitä tarkoitit.

Meinasin sanoa että en, mutta sitten muistin, että löysin kaapista viime viikolta jäänyttä valkkaria ja join sitä eilen kuuden aikaan about sellaisen ehkä desin-puolitoista kokeeksi, josko olisi siis auttanut stressiin. Ei auttanut. Mutta en kyllä usko, että tämän olon on aiheuttanut se valkkarilasillinen, jos sitä tarkoitit.
Eiku tarkoitin otitko viinaa tänään lääkkeeksi :D

Eiku tarkoitin otitko viinaa tänään lääkkeeksi :D
Aijaa. :D
En kyllä viitsi enää siihen valkkariin koskea, kun luin että pienikin määrä alkoholia huonontaa unen laatua merkittävästi ja en taida enää kestää yhtäkään huonoa yötä. Viime yönä kun yritin nukahtaa, niin säpsähdin koko ajan hereille sellaiseen tunteeseen, että olen lakannut hengittämästä. Mitäköhän ihmettä sekin oli? Tämä joskus varmaan klo 02 yöllä, niin tuskin johtui sekään enää siitä desistä viiniä klo 18.

Viime yönä kun yritin nukahtaa, niin säpsähdin koko ajan hereille sellaiseen tunteeseen, että olen lakannut hengittämästä.
Ihan tuttu kuvaus, ja kyllä tuo stressiin itellä liittyy.

Kolme yötä tuota putkeen niin, ettei oikeasti nukahtanut, ja töihin piti kuitenkin aina selvitä aamulla, niin alkoi olemaan sipuli jo aika jumissa neljäntenä aamuna. Sit piti jo jäädä saikulle.

Muoks. Onneks noista on aika hyvin päässyt.

En kyllä viitsi enää siihen valkkariin koskea, kun luin että pienikin määrä alkoholia huonontaa unen laatua merkittävästi ja en taida enää kestää yhtäkään huonoa yötä. Viime yönä kun yritin nukahtaa, niin säpsähdin koko ajan hereille sellaiseen tunteeseen, että olen lakannut hengittämästä. Mitäköhän ihmettä sekin oli? Tämä joskus varmaan klo 02 yöllä, niin tuskin johtui sekään enää siitä desistä viiniä klo 18.
Se on varmaan niin että jos se 1-2 annosta oikeasti auttaa stressiin, se saattaa ennemminkin parantaa myös unenlaatua, mutta jos ei auta, se korkeintaan huonontaa. Juuri ennen nukkumaan menoa ei kyllä ole järkeä ottaa tippaakaan.
E. Itse olen oppinut säätelemään stressiä "masentumalla". Eli kun elämä tarpeeksi pitkään jatkuu pelkkänä ilottomana ja ankeana raatamisena ja jaksamisen kanssa selviytymistaisteluna, stressi vähenee ja jaksaminen paranee kun vaivun tietoisesti apatiaan ja alistun kaiken paskuuteen ja siihen että tällaista tämä nyt vain aina on.

Viimeksi muokattu:
Koklaa huvikses ku rupeet nukkuun, korvalapuilla esim.

Kävin ex tempore syömässä Arnold'sin Spinnyn, oli aika hyvää! Vuosia aikaa ku viimeksi käyny.

Back
Ylös Bottom