Olen valmis lyömään melko ison summan pöytään, älä huoli. Itse asiassa pidän sinua todella rohkeana, jos olet valmis lyömään vedon että Amanda Nunes ei selviä Cyborgia vastaan toiseen erään.Voidaan lyödä veto jos olet valmis laittamaan vedon kertoimet kohdilleen. Amanda menettäisi paljon nopeutta siirtyessään ylempään divariin ja uskon että se olisi suuri ongelma ottelussa.
Nunesin ei tarvitsisi vetää painoa joten hänen cardionsa olisi parempi kuin nykyisin. Voimatasot olisivat paremmat kuin nykyisin. Amanda olisi silti nopeampi kuin Cyborg. Molemmat ovat 173 cm ja Nunesilla on vielä kahden sentin reach etu. Cyborgin viime matsin vastustaja oli myös oikeasti 61kg sarjan ottelija, joka tuli vaan matsiin jenkkakahvojen kanssa. Hän selvisi kolmanteen erään asti.
Cyborg ei ole vakuuttanut minua UFC:ssä pätkääkään. Nunes olisi hänen uransa ylivoimaisesti kovin vastustaja, kun katsoo Cyborgin listaa.
Ja niille jotka haukkuvat Nunesin tai ihmisten ulkonäköä yleisesti (ulkonäön haukkuminen on muuten todella raukkamaista) niin olen minä pahempiakin nähnyt.