Takuulla olet juossut vain liian kovaa! Kovaa mennään vasta sitten kun keho pakottaa eikä mieli.
Arvatkaas montako kertaa olen tämän kuullut? Se nyt vain on perseestä, vaikka menisi kuinka hitaasti tai lujaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takuulla olet juossut vain liian kovaa! Kovaa mennään vasta sitten kun keho pakottaa eikä mieli.
Arvatkaas montako kertaa olen tämän kuullut? Se nyt vain on perseestä, vaikka menisi kuinka hitaasti tai lujaa.
Ehkä et ole yrittänyt tarpeeksi pitkään. Alku aina hankalaa. Lopussa seisoo.
Väärässä olet. Kyllä minä paremmin tiedän mistä sinä tykkäät.

Kröhöm. Korjasin. :oops:Nyt kävelen rivakasti kerran vuodessa Jukolassa.
Hyvin susijengi vetää!
Ostat talveksi 26x4,8". Ei se sen kummempaa ole.Meikäläisen aerobiset kasvoi melkoisella harppauksella, kun osti kunnon fillarin. On melkoisen paljon matalampi kynnys lähtee vaikka kolmen vartin fillarilenkille, kuin vastaavaksi aikaa juoksemaan tai käveleen. Kävely on ainakin ihan saatanan tylsää.
Saa nähdä, mitä keksii tilalle, kun lumet tulee..
Ei voi sanoa kiinnostelevan kyllä juuri talvipakkasilla tai sohjossa fillarointi. Enemmän kuivien kautta lämpimien kelien hupia itelle.Ostat talveksi 26x4,8". Ei se sen kummempaa ole.
Urheilun X harrastaminen on kivaa jos siitä tykkää. Persettäkö siitä kinaamaan. Kyllähän jotkut tykkää panemisesta ja toiset kattoon syljeskelystä.![]()
Mä voisin ostaa läskipyörän, ainoa huono puoli ettei kaiken kaikkiaan fillarointi ole se mun juttu mutta ehkä läskin kanssa parempaa?
Kaikki ei vaan tykkää juosta, koska imo se on niin saatanan tylsää. Itse olen nuorempana juossut paljonkin ja jopa ihan kilpaa, mutta koskaan en siitä ole tykännyt. Uinti, rullaluistelu, pallopelit kaikki maistuu. Juokseminen (kestävyys) vaan in vähän kuin katsois maalin kuivuvan.Takuulla olet juossut vain liian kovaa! Kovaa mennään vasta sitten kun keho pakottaa eikä mieli.