Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä et ole yrittänyt tarpeeksi pitkään. Alku aina hankalaa. Lopussa seisoo.

Ja arvatkaas montako kertaa olen tämän kuullut? Seisoo jo pelkästä ajatuksestaki, otsassa.

Sylville toivon onnea ja menestystä juoksijan uralla. Minä en enää edes yritä. En hitaasti, en nopeasti, en riittävän pitkään tai liian lyhyeen. Vain jos uhkaan myöhästyä lentokoneesta. Hyiyök.

Yök juokseminen. Jossain vaiheessa yritin kasvattaa juoksukuntoa ja vetäsin kympin juoksumatolla aina ennen punttitreeniä. Yllättäen sitä innostusta ei kestänyt kauheen montaa viikkoa. Nyt juoksen kerran vuodessa Jukolassa.

Juoksu on sinänsä typerä laji, että siinä pääsee pitkälle kunhan on vaan kevyt. Viime kesänä, kun tuo koliitti oli akuutimpana ja paino oli pudonnut 6-7 kiloa, niin pyörä ei kulkenut yhtään kun voimaa ei yksinkertaisesti ollut jaloissa. Juoksun kanssa ei sen sijaan ollut mitään ongelmia, kunhan vaan veti norjalaishenkisen annoksen Ventolinea ennen lenkkiä :D

Hyvin susijengi vetää!

Hyvin vetää, mutta taisi olla Kreikallakin huono päivä vaikken koripallosta mitään tiedäkään. Toivottavasti Suomen peli kulkee senkin jälkeen kun kotiyleisöä ei ole takana jatkopeleissä.

Kreikan jengissä näkyi muuten viilettävän sellainen heppu kuin Pappas. Eikös se kirjoitellut tähän ketjuun aikoinaan? Hukkas rillit ja näytti pihakuuselle anakondaa naapurin muijan yllätykseksi. Tuu ny @vokot kertomaan etten omiani houri?

Meikäläisen aerobiset kasvoi melkoisella harppauksella, kun osti kunnon fillarin. On melkoisen paljon matalampi kynnys lähtee vaikka kolmen vartin fillarilenkille, kuin vastaavaksi aikaa juoksemaan tai käveleen. Kävely on ainakin ihan saatanan tylsää.

Saa nähdä, mitä keksii tilalle, kun lumet tulee..

Meikäläisen aerobiset kasvoi melkoisella harppauksella, kun osti kunnon fillarin. On melkoisen paljon matalampi kynnys lähtee vaikka kolmen vartin fillarilenkille, kuin vastaavaksi aikaa juoksemaan tai käveleen. Kävely on ainakin ihan saatanan tylsää.

Saa nähdä, mitä keksii tilalle, kun lumet tulee..
Ostat talveksi 26x4,8". Ei se sen kummempaa ole.

Talvea odotellessa. Itse poljen läskillä enemmän talvella kuin kesällä.

Ja juoksu, hyi helvettan. Oon yrittänyt, ei maistu. Etene mihkään ja aina yhtä persiistä. Pyörällä vaihtuu maisemakin ja on mukavaa.

Ostat talveksi 26x4,8". Ei se sen kummempaa ole.
Ei voi sanoa kiinnostelevan kyllä juuri talvipakkasilla tai sohjossa fillarointi. Enemmän kuivien kautta lämpimien kelien hupia itelle.

Läskipyörätkään ei oikein nappaa. Jotain katupyörää kautta cycloa oon ajatellut seuraavaksi. Mutta eka löysä viis tonnia menee nyt seuraavaksi kitaraan, kun saan tuon tilauksen keskusteltua ja speksattua. Tai vähän alle tuon jäänee.

Muoks. Tuo reippaampi vauhti ja maisemat kyllä fillaroinnin plussia.

Viimeksi muokattu:
Urheilun X harrastaminen on kivaa jos siitä tykkää. Persettäkö siitä kinaamaan. Kyllähän jotkut tykkää panemisesta ja toiset kattoon syljeskelystä.:love:

Mä voisin ostaa läskipyörän, ainoa huono puoli ettei kaiken kaikkiaan fillarointi ole se mun juttu mutta ehkä läskin kanssa parempaa?

Olet vain pyöräillyt väärin. Ja ei, pyöräily ei ole minun juttu myöskään, ei mulla ole edes pyörää. Mietin kyllä semmosen hankkimista kun muutan Åboon töihin. Mutta sitten tajusin, että voin mennä siellä autolla töihin. Jei.

Kutittelipa kivasti L5 dermatomia yöllä. Selvästi menny penkkitreeni perille, kun iskias vaivaa.

Takuulla olet juossut vain liian kovaa! Kovaa mennään vasta sitten kun keho pakottaa eikä mieli.
Kaikki ei vaan tykkää juosta, koska imo se on niin saatanan tylsää. Itse olen nuorempana juossut paljonkin ja jopa ihan kilpaa, mutta koskaan en siitä ole tykännyt. Uinti, rullaluistelu, pallopelit kaikki maistuu. Juokseminen (kestävyys) vaan in vähän kuin katsois maalin kuivuvan.

Back
Ylös Bottom