Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hommasin kolmannen työpaikan ittelleni, kyllähän ihmisellä harrastuksia pitää olla...
21297768_10155923209367590_204533492_o.jpg
Tramalia?

Tuota tuli joskus syötyä urakalla, onneksi sisuskalut kesti.

Tuntuu ihan lottovoitolta kun on koko kroppa ihan paskana. Mä ihmettelen välillä että oon ylipäätään hengissä, joskus kun meni selkä kunnolla paskaks ja muutama yö tuli valvottua, meni mm. Dolania, voltarenia. diapamia, sirdaludia, panadolia, panacodia ym. samaan aikaan. Sairaalassa vielä kaks piikkia perseeseen samalla ni sai jopa ehkä tunnin nukuttua. Seuraavana päivänä terveyskeskuksessa lääkäri meinas että Voltaren toisella nimellä auttais asiaa... Viimeksi tarjos reseptia 800mg Buranaan. Ilo maksaa veroja tästä paskasta :D

Tuntuu ihan lottovoitolta kun on koko kroppa ihan paskana. Mä ihmettelen välillä että oon ylipäätään hengissä, joskus kun meni selkä kunnolla paskaks ja muutama yö tuli valvottua, meni mm. Dolania, voltarenia. diapamia, sirdaludia, panadolia, panacodia ym. samaan aikaan. Sairaalassa vielä kaks piikkia perseeseen samalla ni sai jopa ehkä tunnin nukuttua. Seuraavana päivänä terveyskeskuksessa lääkäri meinas että Voltaren toisella nimellä auttais asiaa... Viimeksi tarjos reseptia 800mg Buranaan. Ilo maksaa veroja tästä paskasta :D
Terveyskeskus lääkärit ovat nykyään lähes kaikki aivan perseestä, huolto ei nyky suomessa enää pelaa. Kuka saatana haluaa jonkun burana respan kun sitä saa ilmankin. Nuoret lääkärit on peloteltu että luvat lähtee, naislääkärit ovat muuten vaan yleensä nihilistejä. Vanhemmat mieslääkärit taasen hyvällä säkällä osaavat harjoittaa ammattiaan ja todella hoitavat potilasta.

Sitä minäkin olen joskus miettinyt enkä ole vastausta keksinyt. Pitää kysyä tuolta vokotilta.

Ihmiset yrittää liikaa etsiä syitä :D

Things just fuckin happen!
Terveyskeskus lääkärit ovat nykyään lähes kaikki aivan perseestä, huolto ei nyky suomessa enää pelaa. Kuka saatana haluaa jonkun burana respan kun sitä saa ilmankin. Nuoret lääkärit on peloteltu että luvat lähtee, naislääkärit ovat muuten vaan yleensä nihilistejä. Vanhemmat mieslääkärit taasen hyvällä säkällä osaavat harjoittaa ammattiaan ja todella hoitavat potilasta.

Joo, vähän pelottaa että Suomeen on rantautumassa tuo Jenkkien malli. Siinä sitten vakuutusyhtiöt päättävät mitä korvataan niiden omien tulosta tavoittelevien lääkärien toimesta, eli ei mitään.. Lähiaikoina nähnyt aika paljon viitteitä tuosta, kun noiden hoito- ym. turvien suosio on ollut nosteessa.

Olikohan tokalla kerralla kun selkä meni paskaksi hyvä poikkeus terveyskeskuksessa, naislääkäri oikeasti tutki jopa missä vikaa. Ei vittuillut eikä mitään, tällä tosin oli omaa taustaa voimanostosta vai mistä kertoikaan :D

Työterveyslääkärille menin kerran valittamaan penikkataudista säärissä, tivasi kokoajan että käytänkö hormooneita.. lopulta tulosti Iltasanomien sivuilta artikkelin kuinka testosteroni tapaa :D Sanoi että anna toi vaikka kavereillesi sitten. Sillon meni jo ihan yli hilseen...

Iltasanomien, no huh-huh. Jumalauta lääkärin tulee ottaa ihminen ihmisenä, ihan sama minkälainen se on. Eikös niillä joku vala tuota varten ole. Olen pari kertaa nostanut lekurin henkisesti seinille juuri tuohon valaan vedoten.

Töitä ja ei millään meinaa päästä ylös sängystä. Harvoin näin tuskaista, vaikka nukkunu kahdeksan tuntia. :D

Back
Ylös Bottom