Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin toisena korvapuustin ystävänä voin kertoa, että tuossa sun linkkaamassa reseptissä on yksi todella vakava ongelma. Siellä sanotaan: "Anna kakun jäähtyä huoneenlämmössä ja siirrä jääkaappiin vetäytymään seuraavaan päivään."
Kysynpä vaan: Ei kai kukaan todellinen pullan (tässä tapauksessa kakun) ystävä voi ODOTTAA SEURAAVAAN PÄIVÄÄN että saa maistaa?!

Näin toisena korvapuustin ystävänä voin kertoa, että tuossa sun linkkaamassa reseptissä on yksi todella vakava ongelma. Siellä sanotaan: "Anna kakun jäähtyä huoneenlämmössä ja siirrä jääkaappiin vetäytymään seuraavaan päivään."
Kysynpä vaan: Ei kai kukaan todellinen pullan (tässä tapauksessa kakun) ystävä voi ODOTTAA SEURAAVAAN PÄIVÄÄN että saa maistaa?!
Olen tullut siihen tulokseen, että äitillä ja vaimolla on nähtävästi oikeus sanoa:

"Älä napsi!"

Osa aloista on alvittomia. Muuta selitystä en keksi äkkiä. Mutta muuten outo yhtälö tuo veroprosentin nousu ja paikkaa vaihtamalla sais alemmas.

Onpas muuten mennyt kaffia tänään. Viisi mukillista, eli noin 1.2-1.5 litraa.

Edit, aamulla kello soittaa. Siihen herään.

Yöunet, n. 9 h 20 min.

Olen tullut siihen tulokseen, että äitillä ja vaimolla on nähtävästi oikeus sanoa:

"Älä napsi!"
Ja sä tottelet, jos sanovat noin? Ei oo pullanhimo sitte riittävän voimakas, jos pystyy vastustaa kiusausta!
Mutta mitäs jos itse sitten on se äiti tai vaimo... Sitten varmaan on oikeus sanoa muille noin, ja maistella vähän kuitenkin itse! :rolleyes::D

Ja sä tottelet, jos sanovat noin? Ei oo pullanhimo sitte riittävän voimakas, jos pystyy vastustaa kiusausta!
Mutta mitäs jos itse sitten on se äiti tai vaimo... Sitten varmaan on oikeus sanoa muille noin, ja maistella vähän kuitenkin itse! :rolleyes::D
Kyllä se on kunnioitettava toisen vaivannäköä sen verran. Näin on kasvatettu.

Mutta, osaan ja tykkään itsekin tehdä, joten menee jo raakana mukavasti lusikoiden :D

Mun pitäs palkata joku natiivi britti joka on koulutettu hovimestariksi vittuilemaan asiakkaille, ei vois väittää ettei olisi tyylikkäästi vittuiltu.
Kyllä asiakkaille voi vittuilla itsekin. Sanot vaan, että hinnat sisältää alvin ja vittuilun.

Takkuaa vähän itelläkin tää töiden aloitus loman jälkeen... plus lenssu ei näytä ottavan laantuakseen. Ehkei ihan kuningasratkaisu eilinen salitreeni.

Kyllä asiakkaille voi vittuilla itsekin. Sanot vaan, että hinnat sisältää alvin ja vittuilun.

Takkuaa vähän itelläkin tää töiden aloitus loman jälkeen... plus lenssu ei näytä ottavan laantuakseen. Ehkei ihan kuningasratkaisu eilinen salitreeni.
Ai mä en ollut ainoa jolla joku fakin flunssa, onneksi olkoon sinnekkin.
Minä itse en ole mikään unelma-asiakas mutta en voi kuin ihmetellä toisia ihmisiä jotka eivät näe minkäänlaista vaivaa itse selvittää asiaa ennenkuin ammutaan asiakapalvelun palauteloota tukkoon.
Kyse on siis pakkauksista ja niiden merkinnöistä joita asiakkaat ei lue vaan alkaa väittämään ettei ole jotain toimitettu vaikka toisessa pakkauksessa lukee selvästi mitä se sisältää, mm. sen asian mitä väitetään puuttuvan.
Voiko heille lähettää jonkin instrun lahjakortin näntarkastukseen tms? Tai kirjan: näin hoidat tarkkaavaisuushäiriötä?

Leivo vaikka korvapuustit alle ja syö niitä, jos ei muuten pysty odottamaan seuraavaan päivään.

pikkupaussi&mallaskabacka

mitä muuta ääsjoesta täytyy tietää?

rytmikorjaamo&bar15 #toisenlaiseennälkään

Back
Ylös Bottom