Rich Piana

harmi homma. ei ole kauan kun pisti videota jossa oli lääkärin kanssa keskustelemassa kuinka voisi elää jatkossa terveellisemmin ja valvotummin "korvaushoidon" kanssa. Maailma on tylsempi paikka ilman "what ever it takes" miestä.

Ai sinäkin olet näitä vihapuhepoliiseja, jotka leimaavat jokaisen negatiivisen sanan tai väittämän vihapuheeksi.
Teksti kertoo minusta, totta. En puhu kenenkään muun suulla, vain itseni. Suosittelen samaa sinullekin. Hyviä treenejä!

Hmm...Normaaleja sanoja ? Nuo mitä kommentoit täyttävät oikeastaan kunnianloukkauksen kriteerit että ei se nyt ihan normaalia ole sanoa nuin juuri kuolleesta ihmisestä.

Niin ja itse tosiaankin pyrin siihen että näen mieluummin positiiviset asiat ihmisestä enkä tuomitse. Harvalla meistä on varaa asettua muiden yläpuolelle saatikka heittää perusteetonta paskaa juuri kuolleesta ihmisestä. Kuuluu ihan normaaleihin hyviin tapoihin kunnioittaa vainajaa. Erimieltä voi olla mutta ajankohta sekä esitystapa on sulla aivan metsässä.

Vihapuhepoliisi ? Sinulla on ilmeisesti se harhainen käsitys että sananvapaus tarkoittaa sitä että voi sanoa mitä tahansa, kenestä tahansa ? Perehdyhän aiheeseen vähän tarkemmin.

Niin ja itse en edes fanittanut Pianaa. Kunnioitin kyllä business älyä, sekä miehen suorapuheisuutta mutta en aktiivisesti seurannut. Oli vain pakko kommentoida kun tuo sinun postaus oli niin käsittämättömän huono heitto, ei tuollaisia kuuluisi esittää tällaisenä ajankohtana. Sille ei voi sitten mitään jos et itse sitä ymmärrä...

Mutta hyviä treenejä tosiaan ! Kyllä tämä minun osalta oli tässä.

Söin tänään Richin muistoksi Ben&Jerryä.

Pakko itsekin sanoa että erittäin harmillinen asia. Pidin itse Richin tyylistä elää ja olikin ja on ainut jenkki bodari jonka videoita jaksoi seurata.

Tämä jätkä odotti tätä hetkeä. Eli Jason Blaha.

Miks se on nimennyt ton niin että Piana olis joku isokin huumediileri? Kai se Piana käytti, mut diilasko se muka huumeita? Vai onko toi joku sen vihamies, en tunne siis näitä Pianan vaiheita kauhean tarkasti.

Lähinnä nyt Miken vuodatukseen vastasin, ja sanoin, mistä syistä jotkut saattavat olla eri mieltä Pianasta kuin hän. Kerro toki, kauanko kuoleman jälkeen täytyy odottaa, että voi keskustella syistä, miksi joku ihminen ei välttämättä edesmenneestä henkilöstä pitänyt.
Oletko Pianan sukulainen? Tietääkseni kukaan Pianan sukulaisista ei tätä keskustelua lue, joten ihan turhaan kukkahattuilet ja esität parempaa ihmistä.
Jos sukulaiseni kuolisi, ja joku tulisi aukomaan päätään, sanoisin, että kiitos mielipiteestäsi, olet oikeutettu siihen. En ole niin herkkänahkainen ja kukkahattu kuin ehkä jotkut toiset tässä keskustelussa esiintyvät henkilöt ovat.
Jossain toisessa ketjussa huumeisiin (todennäköisesti) kuolleesta ihmisestä puhuttaisiin täysin eri tavalla kuin tässä, ja iloittaisiin "yhdestä narkista vähemmän". Nyt kritiikkiin tartutaan herkästi, koska kuollut teki viihdyttäviä videoita nettiin. Piana teki valintansa, eikä varmasti tarvitse ihmisiä itkemään niistä hänen puolestaan suomalaisella keskustelupalstalla.

Et arvosta Richiä, se sinulle suotakoon, mutta nyt voit mennä länkyttämään muualle kun Richia arvostaneet/seuranneet/kannustaneet jne surevat hänen pois menoaan. Meuhkaamisesi on tällä hetkellä tyhmää ja osoittaa aika järkyttävällä tavalla empatiapuutteesi. Tilannetajusi on ripulipaskan luokkaa. Sen rupsahtaa ulos kun sitä vähiten tarvitaan.

Vittu mikä lässyttäjä. Miksei FBI palkkaa kaveria kun tietää näköjään niin hyvin. Olisko se, ettei Rich jäänyt koskaan kiinni, siksi, että toi on paskapuhetta.

Hehe joo :D rikullakin noita hyviä "kavereita" niin paljon että varmasti moni ois tuosta vasikoinu jos noin olisi :D vaikka riku varmasti keskivertoa fiksumpi oli, en todellakaan usko että hän ois mitään koko maan kattavaa anaboli-bisnestä pyörittänyt ilman että olisi jäänyt kiinni.

Back
Ylös Bottom