Rich Piana

Taiteilijaa Pianassa on aivan yhtä paljon, kuin naaraspuolisissa vastikkeissaan eli tissejään leikkauspyödällä kerta kerran jälkeen oudomman nököisiski palloiksi suurentavissa sometyrkyissä.
Niinhan se on etta jos on tissit ja kuuluisa, ei voi olla taiteellinen :david:

Nuoremmat lukijat: panostakaa kouluun, painakaa hyviä arvosanoja ja menkää yliopistoon lukemaan vaikka kauppa- tai oikeustieteitä.
Siinapa perisuomalainen ohje - ala vaan missaan nimessa erotu massasta! Ela elamasi huomiota herattamatta ja konservatiivisesti ja sulaudu yhteiskunnan harmaaseen massaan.

Aaa, okei. No sä tunnet varmaan Richin henkilökohtaisesti tosi hyvin kun osaat kertoa onko mies taiteellisesti lahjakas tai ei.
En ole ottanut missään kantaa Pianan taiteelliseen lahjakkuuteen. Vastasin tuossa edellisessä pointtiisi siitä, että Pianan bodailu olisi jotenkin taidetta. Pidän tuota siis saman luokan taiteena, kuin nykypäivänä kovin yleisten sometyrkkyjen pyllistelykuvia asiaan kuuluvine täytteineen strategisissa paikoissa.

Niinhan se on etta jos on tissit ja kuuluisa, ei voi olla taiteellinen :david:

Siinapa perisuomalainen ohje - ala vaan missaan nimessa erotu massasta! Ela elamasi huomiota herattamatta ja konservatiivisesti ja sulaudu yhteiskunnan harmaaseen massaan.

Itse en näe tisseillä, kuuluisuudella ja taiteellisuudella mitään yhteyttä, enkä sellaisesta ole kirjoittanut.

Mitä tekemistä massasta erottumisella on Subban viestin kanssa?

EDIT: Sinä muuten annat suoraan ymmärtää, että koulujen käyminen tekee ihmisestä harmaata massaa.

Pianalla parhaat öljymuskelit mitä olen nähnyt, tai joissa voidaan melkoisen varmanoloisesti todeta öljyä olevan, mutta esteettisempäänkin esitykseen voitaisiin silti yltää. Taiteellisuudesta 4/5.

Ei me tunneta niitä tissibimbojakaan ja ainoa väite oli, että nykyisen tiedon valossa Piana ja bimbot omaavat yhtä suuren taiteellisen nerouden. Toki voi olla, että joku bimbo tai sattumalta Piana on paremmin tuntiessa fiksumpi, mutta mikään tähän asti julki tullut asia ei ole viitannut siihen suuntaan. Piana on kyllä onnistunut melko hyvän taloudellisen uran tekemään varsinkin kouluttamattomaan taustaansa nähden, joten siitä tietysti pisteet. Paljon hän on sen eteen uhrannutkin.

Onhan tämä vähän huvittavaa, kun joukko lihapäitä täällä heti puolustelemassa tätä narsistia, joka uhrasi terveytensä lihaksien ja rahan takia. Nuoremmat lukijat: panostakaa kouluun, painakaa hyviä arvosanoja ja menkää yliopistoon lukemaan vaikka kauppa- tai oikeustieteitä. Siinä ohessa lukekaa pakkista ja koittakaa kerätä mukavaa rantakuntoa ilman ylimääräsiä aineita.
Äläpä nyt. Mitä mä olen puolustanut ketään? Et vissiin osaa lukea kauhean objektiivisesti mun kirjoitusta? Totesin, että mehän emme tunne herra Pianaa ja siksi on aika tyhmää kommentoida ettei hänellä olisi taiteellisia lahjoja. Mistä sinä tai kukaan muukaan sellaista väitettä pystyy julkisesti antamaan?

Itse omalla esimerkilläni olen pyrkinyt nuoria hakeutumaan urheilun ja liikunnan pariin. Puhun usein siitä, että nuorille olisi hyvä saada tekemistä sen turhautumisen sijaan, joka sitten kanavoituu tuolla kadulla väärissä kaveriporukoissa. Tekemisen puute ajaa usein nuoren huonoihin valintoihin. Lihapääksi voit kutsua kaikkia meitä jotka salilla käymme. Stereotypia on vahvana sinussa kun koet ettei lihaksikas ihminen voisi osata mitään muuta kuin bodata.

Meitä on moneen lähtöön siellä salilla bodaamassa.

En oo ikinä pianoo seurannu millää tapaa somessa. Nyt kiinnostaa vaan että tuleeko mikään muuttumaan jos se tuosta herää ? Lopettaako kaman käytön, roinaamisen yms. Kääntyykö uskoon ? vaihtaako bodauksen vaikka joogaan ? Tsemppiä pianalle paranemiseen !

Ei me tunneta niitä tissibimbojakaan ja ainoa väite oli, että nykyisen tiedon valossa Piana ja bimbot omaavat yhtä suuren taiteellisen nerouden. Toki voi olla, että joku bimbo tai sattumalta Piana on paremmin tuntiessa fiksumpi, mutta mikään tähän asti julki tullut asia ei ole viitannut siihen suuntaan. Piana on kyllä onnistunut melko hyvän taloudellisen uran tekemään varsinkin kouluttamattomaan taustaansa nähden, joten siitä tietysti pisteet. Paljon hän on sen eteen uhrannutkin.

Onhan tämä vähän huvittavaa, kun joukko lihapäitä täällä heti puolustelemassa tätä narsistia, joka uhrasi terveytensä lihaksien ja rahan takia. Nuoremmat lukijat: panostakaa kouluun, painakaa hyviä arvosanoja ja menkää yliopistoon lukemaan vaikka kauppa- tai oikeustieteitä. Siinä ohessa lukekaa pakkista ja koittakaa kerätä mukavaa rantakuntoa ilman ylimääräsiä aineita.
Kannattaisiko kuitenkin jos opiskelemaan menee niin harkita jotain älyllisesti haastavaa noiden kirjekurssien sijaan. "Puolustelemaan narsistia" jep, kaverilla on erittäin suuri viihdearvo ja loppujen lopuksi on ihminen. Kun sinulta napsahtaa päässä suoni niin ruvetaanko täällä joukolla kettuilemaan , että paska jätkä ihan okei sulle.

Tää ei vissiin ollut täällä vielä:

Jätkillä hyvä fiilis ja ei nukuta, ihan parhaita frendejä, vaikka varmaan näkee ekaa kertaa. Pitää tajuu mihin tollanen fiilistely aineilla johtaa, kannattaa jättää satunnaisiin viikonloppujuttuihin. Lihaksia voi ajaa ihan miten loppuun tahansa ja aineita käyttää ja tuloksia tulee. Mutta ei aivoja. Ne ottaa loppupeleissä kuitenkin vaan damagea tollasesta.

Ei kauaa kun läpsäisi retardia ja nyt voi itse olla hieman tai no ei niin vähääkään retard kun heräilee.

Selailin huvikseen eri mestoja missä pianan tilanteesta juttua. En edes viitsi linkata mitään joten tässä vähän pähkinänkuoressa:
Yhdessä spekuloitiin että pianan kuolemaa salaillaan..toisaalla sanottiin että sen muija käskee faneja jättämään positiivisia vastaajaviestejä jotta Rich heräisi koomasta. Ainiin ja joku taho väitti että piana hakattiin. Taisi siellä joku myös kertoa pianan olevan täysin kunnossa jo ja seuraavaksi poliisit kuulustelee.

Edit: jaa chanelin instassa olikin tuo vastaaja juttu oikeasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllahan tama nyt alkaa nayttaa tosi huolestuttavalta. Rich on ollu nyt koomassa 8 paivaa. Ei ketaan pideta koomassa viikkotolkulla ilman painavaa syyta. Tai onhan Rich voitu herattaa mutta on kaytannossa kasvis eika kukaan sita halua sanoa.

Nimimerkki subban taitaa olla se suurin narsisti itse kun tuntuu tietävän mikä on jokaiselle oikea tapa elää :D ...muutenkin täytyy Richistä sanoa, paljon sen videoita katsoneena, että kyllähän ukosta fiksu ja empaattinen (myös älyn merkki) kuva välittyy kun suodattaa showmiehen elkeet pois ja kuuntelee jorinoita vähän rauhallisemmista juttutuokioista. Lisänä vaan siihen, että itsensä tuotteistaminen noin vahvasti siitä lähtökohdasta, että menestynyttä kisauraa ei ole (verrattuna olympia -ukkoihin), vaatii kyllä melkoista bisnesälyä.

Back
Ylös Bottom