Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@vokot myöhäisellä sytytyksellä hiffasin nyt ton vodka martini -jutun.

Ihan paskan makuinen juomahan se on, mutta ei sitä tilatessa nyt mitään vodkaenergiajuomaa voi käteen työntää :D

Onko siellä taustalla menossa karaoke?

Karaokea on. Minä pohdin mitä laulan ja vokotti kattoo finaalia.

IMG_1094.webp

Onko siellä taustalla menossa karaoke?

#positive

#pahempi toistaan

hyvin onnistui tämänkin drinkin kaato

IMG_4693.webp

@Max131 sen tähären (yhyrentähären) tulimme tähän baariin vodkamarttiinille koska avautuessaan mainostivat että ovat panostaneet drinkkeihin

#paskapuhetta

vähä jotenkin on jatkunut perjantaista alkanut ketutus.... no, kyä se poistuu...

Äläh ny. Mallas on hyvää.

Ja tulikin tästä mieleen, että aina kun mietin minkä näköinen on @gonzaless ajattelen Mikael Gabrielia. @Joxuz näyttää joltain elovena-pojalta. Tämä ei oikeastaan liittynyt yhtään mihinkään.

Tuo on kylla villein mielikuva minusta mita oon kuullut :D Oon kokoluokkaa 30kg painavampi ja voimakkaalla parrankasvulla oleva kalju ilman tatulointeja. Mutta parempi pitaa mielikuvana Gabriel kuin todellisuus!

Mulla tulee gonzalessistä mieleen Spede Pasanen, siihen mielikuvaan voi taas osittain liittyä tämä.

Tama on lahempana. Tukkatyyli sama, Jutut yhta vasyneet muttei niin hauskat.

Alaselkäjunttura esti pitkään nukkumisen. Mut tänään on penkkipäivä! Parasta. Tosin siivousurakka tälle päivää ei ole niin hauskaa.

Back
Ylös Bottom