Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jumalauta, minä ostin LakuMIX-pussin, ja yli puolet oli niitä tavallisia mustia lakuja joista kukaan ei tykkää! Ei ainakaan kukaan joka ostaa sekoituksen. Saatana mitä peliä. Laitan reklamaation mukaan KAKKAA ja pommin.

Just ne parhaimmat :oops: mutta muuten ymmärrän huolen, se on perkeleestä kun/jos karkkipussi sisältää eniten niitä vähiten mieluisia.

Ps. Tein itse tänään saman ostoksen.

Just ne parhaimmat :oops: mutta muuten ymmärrän huolen, se on perkeleestä kun/jos karkkipussi sisältää eniten niitä vähiten mieluisia.

Ps. Tein itse tänään saman ostoksen.

Tyhjennetään pussimme toisiimme.

Sinun kannattaisi kyllä ostaa pelkkiä tavallisia lakuja. Niitä muita värejä ei myydä ilman mustia kakkalakuja.

Totta turiset, mut tuli kuitenki tehtyä lettuja :D tai siis on tällä hetkellä paistumassa. kerran viikos tulee se hetki ku pitää vaa saada jotain, nyt se oli lettuja keskellä yötä.

Jaha kello onkin jo perjantai!
upload_2017-7-28_0-19-8.gif

Kakkahätä: done.

Hei tänään on perjantai, vihdoinkin! Viikon päästä lomalleeeee.

tää tässä ois niinku hereillä että juupsista keikkaa joo...

SH-opiskelijat leikkurissa on kyllä jotenki söpöjä. Semmosia ujoja ja pelokkaita, kauhee jännitys.

Vai mitä @Invisus ? :D

Tuo leikkuri on kyllä paikka, joka ei mulle varmaan oikein sovi. Eihän sitä toki koskaan tiedä, aikoinaan sanoin etten ikinä mene kehitysvammapuolelle töihin ja tässä sitä ollaan.

Kehitysvammaiset eli kehvot eli kehvelit, kuten yksi vanha tuttu tuppasi asiakkaitaan nimittämään.

Kohta lekuriin ja toimistolle. Satans, kun janottaa. Koko heinäkuu onkin mennyt tipatta.

Huonon opettajan vuoksi ajattelin itsekin ettei minusta leikkuriin ole, tai lähinnä sitä kuinka paska paikka se olisi. Siellä vaaditaan kyllä ihan omanlaistansa sietokykyä lääkäreiden suhteen, sillä toimenpiteet on pitkälti ennakkoon suunniteltuja ja jos instrumentit ei ole kourassa sillä punaisella sekunnilla tai potilas oikeassa asennossa tai valo kohdillaan tai persevakoa sattuu kutittamaan, niin sitten kiukutellaan. Toisaalta taas leikkuri on todella selkeä paikka jossa kaikilla on oma roolinsa ja työt tehdään jämptisti. Riippuu niin hirveästi paikasta mihin menee, itsellä olisi sydänhommia tiedossa lokakuussa ja valmiiksi jo hieman hirvittää, vaikka tiedän kyllä pärjääväni hyvin.

Back
Ylös Bottom