Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti kesälomalla vetäistä aerobista oikein kunnolla. No tänään, kesäloman viimeisenä päivänä, kävin löntystelemässä pienen lenkin. Ja otin nekin kalorit heti takaisin puolella paketilla jäätelöä.

Niin siis, anteeksi väärinkäsityksestä. Tarkoitin sitä että poliisit roudas mua, vedin pelin silloin sen verran kireeksi että multa ei enää kyselty.

Tiesittekö kuntit että kun kaasugrillin sytytys on liikaa, niin makkarat voi myös laskea kiehuvaan veteen. Lämpiää ne niinkin.
Olen huomannut, jos kaasugrillissä on huppu päällä niin aina ei jaksa. Ilman huppua jaksaa namiskoista vielä kääntää.

Nakkeja onely vetessä

Maistuu liikaa sähkölle. Kaasupillillä saa makiamman.

Olen huomannut, jos kaasugrillissä on huppu päällä niin aina ei jaksa. Ilman huppua jaksaa namiskoista vielä kääntää.

Nakkeja onely vetessä
Nyt kyllä oli huppu päällä. Joten voi pitää paikkansa. Ei vaan jaksanut, oli helpompi heittää perunoiden sekaan ja syödä pelkiltään. Nyt on huomiselle sitten perunaa ilman makkaraa.

Köyhän miehen meal prep.

2017-07-23 23.09.52.webp

800g jauhelihaa 10% sekä 600g tummaa makaronia, päälle 20kpl kananmunia. Näillä selviää sen 3 vuorokautta. Dieettiruuvi: kiristetty.

Heti tän kaurakeksipaketin jälkeen.

No se... heräsin viideltä ja max vartin päästä pitäis lähtee liikkeelle, en oo ees saanu kahvia juotua loppuun, meni plörinäks tääki aamu ensimmäinen puol tuntia menee pelkästään ihmetellessä.

Pitäis vaan herätä aikasemmin, mut ei jaksa.

ding dang dong... se o taas maa nan tai...

Leijun.

Back
Ylös Bottom