Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En osaa nukkua enempää kuin 8 h. Wtf.

Hyvin jengi kyl muistaa jotain 5 vuotta vanhoja juttuja vielä :D

Mulla ainakin on kyky muistaa mita tahansa minka oon nahnyt, kuullut tai lukenut. Ainoa mutta on, etta se ei saa liittya tyohon, opiskeluun tai muuhunkaan jarkevaan. Kaikenmaailman nippeli pippeli ja muu turha tieto on elavasti mielessa kasikytluvun lopusta asti.

Vittu kun sen sais kanavoitua johonkin jarkevaan. Olis varmaan tohtori ja massimies.

Mäkään en tiedä koskaan mitään hyödyllistä, enkä mä tiedä muutenkaan juuri yhtään mitään mistään, oon pirun laiska lukemaan että syy varmaan löytyi. Tai pikemminkin sen luetun sisäistäminen on vaikeaa. Sama fiilis herää jos katson utti hietalan videoita jossa puhuu jostain, hyvä kuunella kun ei tajua puoliakaan saati pysy kärryillä.:D

Biologinen kello herätti jo kahdeksalta, sikäli yllättävää kun nukahdin kuitenkin lopulta suht. myöhään. Nyt jo kahvit juotu ja lehti selattu.

Mulla ainakin on kyky muistaa mita tahansa minka oon nahnyt, kuullut tai lukenut. Ainoa mutta on, etta se ei saa liittya tyohon, opiskeluun tai muuhunkaan jarkevaan. Kaikenmaailman nippeli pippeli ja muu turha tieto on elavasti mielessa kasikytluvun lopusta asti.

Vittu kun sen sais kanavoitua johonkin jarkevaan. Olis varmaan tohtori ja massimies.

Tää on kyllä jumalan tosi. Miten vittu voi muistaa ongelmitta mikä oli suksien numero intissä 18 vuotta sitten ja silti unohtaa onnellisesti kaiken sen mitä on päntännyt tenttiin kolme kuukautta sitten? :confused:

Tää on kyllä jumalan tosi. Miten vittu voi muistaa ongelmitta mikä oli suksien numero intissä 18 vuotta sitten ja silti unohtaa onnellisesti kaiken sen mitä on päntännyt tenttiin kolme kuukautta sitten?

Tärkeintä on kuitenkin muistaa SS-divisioonien nimet ja tunnistaa brittirykmenttien kunniamarssit. Muulla ei ole niin merkitystä.

Pitäs lähteä shoppailemaan musavehkeitä.

Voi töttöröö. Töihin taas, vuoro numero 6 tällä viikolla. Onneksi sai hyvin levättyä sen hetken mitä nyt vapaata oli, ei liikaa ressiä.

Harmittaa vain kauheasti kun ei taaskaan selibaattilupaukseni pitänyt.

Eilen tuli käytyä kahtomasa ja kuuntelemasa CAT CATia... Hyvvee mussiikkia tanssimisseen. Tykkäsin kovasti.
Frendi kävi kahtomasa Saraa ja Trio Niskalaukausta... Hänkin tykkäs olostaan. Ja tännään sitten viideksi
salille jumppoomaan ja pumppoomaan tai mitä lie höntsäjumppoomaan.

Miul on uusi känny ja tabletti. Niillä väsäilen uuelle kanavalleni viteoita.
https://www.youtube.com/channel/UCJ8IGyh1Pdv7pMsX5-knWcQ

En järin vakavissaan ota tuota vloggausta. Eli penkkipaitapelleilyä, CatCatin keikalla oloa
ja muuten vaan hölmöö settii... juu-u. Eipä täs si muuta.

Hyvä sää, hetken pyörähdin kauppa reissun ajan ulkona, vähän kyllä käy sääliksi kattoa mihin jamaan alkoholin väärinkäyttö ja päihteet ihmiset ajaa, puiston penkit täynnä pähtyneitä ihmisiä sunnuntaina tähän aikaan. #eisiitäsenenempää menee muuten paasaamiseksi.

Uimareissuja edelleen nolla, pitäisköhän sitä vielä tän kesän aikana vai meneekö syksyllä sitten uimahalliin polskimaan?

väsyttää... tokkopa ihme sunnuntaina... :hyper::hyper::hyper:

Back
Ylös Bottom