Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa pyllystä, oli toinen salikenkä pudonnut aamulla matkasta. Piti sit treenata sukkasiltaan. Onneksi mavea voi vetää ilman kenkiäkin. Kunnon kuuman kostea vesisadeilma, niin pikkasen soijaa pukkasi treenissä. :D

nyt tuntuu että mä oon lomalla, ei se ottanutkaan kun puolitoistaviikkoa

IMG_4249.webp

Ikkuna oli jäänyt auki niin pihalla hääräävät työmiehet herätti mölyämisellään. No olihan se aikakin jo nousta.

Ostin Galaxy S6 edgen :D

Telialla oli joku "ALViton yö" niin sai hyvällä hinnalla.
455e ja liittymä 22,72e/kk 24kk (rajatonta sitä ja tätä, norm. 34,95/kk)..

Päätkseen vaikutti aika paljon esittelyvideo missä esittelijän Honor 9 oli jo näyttö paskana parin päivän jälkeen. Siinä on ilmeisesti lasi molemmilla puolella. Samoin Samsungin S6 edgessä näemmä Gorillan lasi mikä hyvällä tuurilla vähän kestävämpi kuin edellisen S7+ edgen, siitä hajos lasi aika nopeasti ja muijalta kaksi kertaa samanlaisesta puhelimesta...

Tätä mietin kyllä kanssa :D
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...xRDjwRrUHikAYSjKaL0S7xLiKNKqOa14-IaAtxI8P8HAQ

Androidiin tottuneena ja sen helppoutensa vuoksi

Minä en taas ymmärrä miten kukaan pitää Androidia helppona. Pojan puhelimessa semmoinen on, enkä osaa käyttää yhtään ts. en osaa rajoittaa siltä sieltä yhtään mitään pelien latailuja yms. YouTubeen sentään osasin laittaa jonku suodattimen päälle, ettei tule mitään törkeyksiä vastaan. Ne oli kaverinsa kanssa sieltä yrittänyt hakea jotain seksaamis-juttuja.

Back
Ylös Bottom