Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väittää saa, mutta kovin harvasta paikasta nykyään saa hyviä munkkeja. Lähinnä pakasteita yleensä on tarjolla. Miljöökin on toki myös kiva. Ja ehdotuksia paremmista munkeista otetaan vastaan.

Tähänkin pitäisi saada munkkitieteidentohtorin mielipide. @Kajsna

näi o

esim. assjoella ei saa mistään tuoretta lämmintä munkkia

eiku kyllä pikkupussista taitaa saada mutta eivät ole pyynikin veroisia

#loma

IMG_4169.webp

Kyllä se on vaan fakta, että normaali sokurilla päällystetty rikulamunkki on aika tylsä yksilö syödä.

Mutta, pyynikin munkki on toista sarjaa rinkulana ja sokerisena. Oikeasti saa tnan hyviä munkkeja. Jos makiasta ja munkeista ei tykkää, ei ehkä arvosta. Mutta viimeksi torstaina sai laittaa lämpöstä ja tuorretta suuhun, ei sitä voi kun kehua näin munkkien ystävänä ja munkkipäivää perjantaisin viettävänä. Tosin, perjantaimunkissa hillo.

Doktorin hodari näyttää hieman paremmalle, kuin eilen a-karsinassa syömäni sibylla.

Mutta, nyt
possun sisävilettä rillistä.

Minä olen munkkien (ne syötävät) suhteen outolintu, kun tuoreet on omaan makuun ihan paskoja lölleröitä, mutta päivän pari kovettuneena...aa että.

Söin viisi juhlapöydän suklaakonvehtia. Parasta ennen -päiväys mennyt, pitää hiljoitellen tuhota. Söin vasta turkinpippuripussin, jonka päiväys oli mennyt huhtikuussa. Mulle voi huoletta tuoda herkut säilytykseen. :D

Back
Ylös Bottom