Meet tarkistaan Daiinan röörien voitelutarpeen.Mitä siellä, mihin minua taas kaivataan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meet tarkistaan Daiinan röörien voitelutarpeen.Mitä siellä, mihin minua taas kaivataan?
Eli maanantaisin astraalitasolla surffailua hattivattien yms. kanssa.En kuuntele nuorisomusiikkia nii en tiiä.Maanantaisin oon ihan jossain muualla kuin fyysisesti läsnä missään. :D
Nordnet
Parempi mennä yhden pysähdyksen taktiikalla.voitelutarpeen
Vaikka taidat olla pääasiassa omapapu-miehiä, suosittelen maistamaan hätävarakaffeeksi Nordquistin Festivita ja RekoTekisi mieli kaffia. Jotakin hyvää kaffia.
Where the hood at?
katso liitettä 143205
Mäkin ajattelin ilmoittautua avoimen yliopiston puolelle, jos en nyt kouluun pääse. Tulee sitten edes jotain opintoja tehtyä ja on askeleen lähempänä tavoitteita.
Minäkin aion! Katselin kurssirypästä, jossa olisi 30 op syksyllä. Kai sen suorittaa töidenkin ohessa kun #läsnä ei tartte olla. Pitää vielä miettiä.
Tekijät tekeeAlasta ja arvosanatavoitteesta riippuu toki. Itselleni lupasin, että en todellakaan kuvittele moisia määriä tekeväni, kun ei meinnannut syntyä päätoimisena opiskelijanakaan :D Että jos 15 op saisi syksyllä tehtyä, niin very good.

Tekijät tekee![]()
Mä ajattelin, että avoimen kautta saan näppärästi opiskeltua niitä ehkä mielenkiintoisimpia kursseja, ja sitten sitä väylää yrittää sisään, jos mielenkiintoa riittää. Ei kuitenkaan enää tässä vaiheessa ole minulle realistinen vaihtoehto alkaa lukea oikeisiin pääsykokeisiin, eli ottaa vähintään kaikki kesäloma+mieluusti pari palkatonta viikkoa sitä luku-urakkaa varten... Lisäksi kiintiöt ensikertalaisille on nykyään niin korkeat, että yhden korkeakoulututkinnon jo suorittaneena joutuisin todella kovasti hikoilemaan. :D
hän oli pikku pikkuperjantaissa, juuri sellaisissa missä....Pikkuperjantai aina päällä. Paitsi maanantaisin.
Kyllä se onnistuu työn ohellakin, jos tekee suunnitelman ja noudattaa sitä. Okei, ehkä ne pääsykokeen pisteet ei ole yhtä korkeat kuin jonkun sellaisen joka on käynyt preppauskurssit ja saanut lähtöpisteitä kirjoituksista, mutta on se toteutettavissa. Opiskelu työn ohella sen sijaan on nykyisin hankalaa, jos kurssit vaativat osallistumista tai mikä pahempaa, ryhmätöitä. Ite sain tehtyä viime lukuvuonna 20 op, eli 10 syksyllä ja 10 keväällä. Enempään olisi pitänyt joko saada lyhyempi työaika tai sitten karsia jotain harrastusta.
Jos esim. pyrkisi johonkin sellaiseen, jossa pääsykoe on enemmän soveltamista ja laskemista, niin varmaan olisi helpompi urakka. Oon Turussa kertaalleen noita pääsykokeita kokeillut, enkä siltä pohjalta lähtisi uudelleen kuin 100% panostuksella.