Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna WEED:n osari. Joko nousee tai kuten ennenkin, positiivista pukkaa mutta laskee.Ajattelin avata tilin nordnettiin. @Joxuz onko mitään viime hetken ohjeita?
näin se önn...Olipa pitkä maanantai. Ja näin se taitaa jatkua koko viikon, kunnes viikonloppu koittaa!
Aivosolua väsyttää.
Ei se ihan niin sarkastisen tylsää ollutkaan kuin annoit ymmärtää.Loma on virallisesti polkaistu käyntiin vasta, kun päästään sukkalaatikon kimppuun! #mursukkeenjännittäväelämä

On sieltä tilattu 10v ajan, ovat muuttaneet käytäntöä hetki sitten. Ilmoitus kuluista tulee laskun muodossa ja vasta sitten kun tavarat on Suomessa. Verot toki on aina maksettu. Lempäälän oma paskahousu voi käyttää vaikka valittaa termiä itkemisen sijaan.Eiks toi oo DHL:llä ihan standard procedure, kun Eu:n ulkopuolelta tilailee. Iherbistä kandee ennemmin tehdä minta pientä tilausta tullien ja verojen totaalivälttämiseks. Ja nykyään kun niitten normipostit on noussu, kannattaa aina kytätä niitä shipping saver vai mitä ne oli tuotteita
Mulla on onneksi kaksi niin toinen on hereillä vielä.
Ei se ihan niin sarkastisen tylsää ollutkaan kuin annoit ymmärtää.![]()

Katellaanhan ny. Vois kai sitä jonkun tonnin Nallen firmoihin laittaa.Huomenna WEED:n osari. Joko nousee tai kuten ennenkin, positiivista pukkaa mutta laskee.
Tämä on sellainen tupsiksen lappu. Ns. hernemaan kasvatusta lääke- ja tulevaisuudessa enemmänkin viihdekäyttöön.
Eee vaateskaa. Ei ole kummempia tipsejä. Hyvä mesta ja hyvä appi luuriin.
Vincittiä koko rahalla. Itse otin antia varten lainaa sata tonnia.Ajattelin avata tilin nordnettiin. @Joxuz onko mitään viime hetken ohjeita?
Mulla on onneksi kaksi niin toinen on hereillä vielä.