Kolme viikkoa voi helvetin 16.
21
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolme viikkoa voi helvetin 16.
Meillä oli mökki jossain siellä länsihuipun päällä, joka oli suhteellisen turvallisen matkan päässä kaikesta festarihulinasta. Joku äijäporukka vastapäätä taisi hölmöillä kertaalleen poliisit paikalle, mutta muuten alueen mökit taisivat olla sen verran hinnakkaampaa sorttia ja etäämpänä festareista, että karsivat pahimmat festaritoopet veks. Tuo meidän setti oli jotain tuttavankauppaa.Huhhuh ja vielä kerra Huhhuh
Minä olin liian vaha himokselle, mökkiolosuhteissa, jo vuonna -03
aivan kamala tapahtuma!
Tsekkaa tuo. Varsin asialliset matskut harjoitustehtävineen ihan ilmaiseksi jaossa.Pistin ilmoittautumisen avoimen yliopiston puolelle. Sen verran kuitenkin takaraivossa poltellut, että pitää kokeilla. Toisaalta selasin vähän ohjelmoinnin kursseja myös, kun koodauksesta olisi kai hyvä osata perusteita. Hmmph.
Kävin just ostaa askon airflow älyvaahtopatjat ja petarin.
Voiko niissä kuksia?
Tosin on pieni tytär jo, ettei suurella käytöllä oo. Muutekin nukun sohvalla.
Ja niin, kyllä varmaan _voi_, mutta eiköhän lapsukainen huolehdi, ettei tarvi turhaan semmosta lähtee harrastaan.Mul asuu kotona nainen.
Tsekkaa tuo. Varsin asialliset matskut harjoitustehtävineen ihan ilmaiseksi jaossa.
http://mooc.fi/courses/2017/ohjelmoinnin-mooc/
Pistin ilmoittautumisen avoimen yliopiston puolelle. Sen verran kuitenkin takaraivossa poltellut, että pitää kokeilla. Toisaalta selasin vähän ohjelmoinnin kursseja myös, kun koodauksesta olisi kai hyvä osata perusteita. Hmmph.
Niin, ja mekkokankaita. Ompeluksia tiedossa.
vittu DHL on paska firma! Tilasin Iherbistä 60€ tuoteita ja maksoin DHL rahdin. Nyt ne runkkarit lähetti mulle ne tullaustiedot ja vielä lisäksi 20€ laskun "käsittelykulut". Soitin sinne että mitähän vittua, mitkä kulut kun itse teen tullauksen niin sanoivat että joo tämä on heidän uusi tapa. Taidan jättää vitskut lunastamatta ja jätän noi kulut maksamatta + verot, ai saatana mä sanon!
(lisäksi luulen ettei toi ihan puskistaa tuu, jossain se siellä lukee...pienellä :DPistin ilmoittautumisen avoimen yliopiston puolelle. Sen verran kuitenkin takaraivossa poltellut, että pitää kokeilla.
Mäkin ajattelin ilmoittautua avoimen yliopiston puolelle, jos en nyt kouluun pääse.
Lätyssä oli ilmeisesti täytteenä korkkarit, sääret ja reidet.Näin äsken niin täydellisen ja seksikkään nais immeisen että seuraavan kerran kun suoritan on ajatukset sen korkkareissa,säärissä ja reisissä.
Eiks toi oo DHL:llä ihan standard procedure, kun Eu:n ulkopuolelta tilailee. Iherbistä kandee ennemmin tehdä minta pientä tilausta tullien ja verojen totaalivälttämiseks. Ja nykyään kun niitten normipostit on noussu, kannattaa aina kytätä niitä shipping saver vai mitä ne oli tuotteitavittu DHL on paska firma! Tilasin Iherbistä 60€ tuoteita ja maksoin DHL rahdin. Nyt ne runkkarit lähetti mulle ne tullaustiedot ja vielä lisäksi 20€ laskun "käsittelykulut". Soitin sinne että mitähän vittua, mitkä kulut kun itse teen tullauksen niin sanoivat että joo tämä on heidän uusi tapa. Taidan jättää vitskut lunastamatta ja jätän noi kulut maksamatta + verot, ai saatana mä sanon!