Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ihan käsittämättömän hyvin pysyy toi paketti kasassa, vaikka ei ole kantapäiden alla korotusta eikä myöskään painonnostokenkiä jaloissa. o_O Optimaaliset välitykset kyykkyyn.
On siellä snadi koroke mulla ollut tässä uudessa Widowmaker sarjassa, semmoinen sentin verran. Sit ens kerralla kun tämän taas aloitan, niin ostan siihen kyykkykengät. Sikäli tää meni ihmeen kaupalla läpi, että alla on 8 vai 9 treeniä tällä viikolla ilman tankkausta, eli tosi tyhjänä tossa heilun. Todella raskasta oli kaikinpuolin.

Kai mä hyppään suoraan 160kg. Katsoo nyt.

On kyllä todella hyvän ja helpon näköistä kyykkäämistä, vaikka se ei varmasti helppoa ole. Mutta enemmän kai tuossa on sitä henkisen puolen juttua, kun pä kestää niin on helpompi lähteä hakemaan tuollaista. Itsestä ei tuohon olisi, valitettavasti, enkä puhu pelkästään painoista.

On kyllä todella hyvän ja helpon näköistä kyykkäämistä, vaikka se ei varmasti helppoa ole. Mutta enemmän kai tuossa on sitä henkisen puolen juttua, kun pä kestää niin on helpompi lähteä hakemaan tuollaista. Itsestä ei tuohon olisi, valitettavasti, enkä puhu pelkästään painoista.
Noi näyttää joka kerta helpommalta mitä ne on. Tuntuu kyykätessä, että oon ihan etukenossa ja päin helvettiä.

Noi näyttää joka kerta helpommalta mitä ne on. Tuntuu kyykätessä, että oon ihan etukenossa ja päin helvettiä.

Katsoin nyt toiseen kertaan tuon ja ei voi sanoa että menisi päin helvettiä, eikä pakka mitenkään hajoa. Todella puhtaita myös nuo viimeiset, eli taitaa siellä olla voiman lisäksi kestävyyttäkin hiukan takana.

Oli muuten ovela huomata ekan kymmenen toiston aikana muutama pikainen vilkaisu jonnekin kesken suorituksen... olen saman huomannut itsellä että katse harhailee ihan oudosti ilman mitään kohdetta. Ei aina ole edes naisia joihin silmät karkaisi. ;) erikoinen juttu, en tiedä huomaatko itse tuollaista?

Eikös Utti tehny widowmakerin 180kg. Luuletko et ois mahkui päästä joskus samaa? Tosin kaveri oli aika kookas tuohon aikaa
Kyllä se sillä kyykkäs, tekniikkaa on muista oliko syvää vai vajaampaa.

Mikkihiirikyssäri:

Nimeä viisi parasta treenikaveria joiden kanssa oot kimpassa jumppaillut? Miksi juuri he?
En mä halua laittaa kavereita järjestykseen. Kaikkien kanssa siistiä aina.

Kävin tarkistaa. Joo kyllä oli ihan syviä, mutta ei ihan noin kontrolloituja, noin niinku silmin nähden. Ja enemmän takakiineettistä liikeketjua kuormittava. Sulla on enemmän tollanen etureisipainotteinen tyyli. Onko tarkotus nimenomaa vai tuleeko se luonnostaan?
Itellä on sun innottamana nyt 120 kg widowmakeri takana, ja ihan uskomattoman piiputtavaa. 122,5kg ahdistaa jo valmiiks.

Siitä voi Jonnet ottaa mallia miten kyykätään. kannattaa muuten koittaa tota widowmakeriä, on muuten aika kova setti vaikka alottaiski ihan pienillä painoilla. Ainaki itellä keuhkot huutaa hoosiaannaa mut hyvä fiilis tulee aina ku saa ton suoritettua :)

Et taida yhtään keventää muuta treeniä widowmakeriä varten, että pääsisit pidemmälle? Eli täysillä niin pitkälle kun pääsee ja sit jää siihen, etkä ala etukäteen keventelemään yms.

En keventele, vaan teen sen muiden treenien mukana. Nyt ollut niin hevi viikko takana, että tänään ei enää treeni kulkenut, joten lopetin kesken ja tankkaan tänään hiilaria. Näin mä kuuntelen kroppaani, enkä mee minkään etukäteen suunnitellun systeemin mukaan, joka on suorastaan älyttömän typerää.

B3D9D5AC-B955-4C3D-B96E-C049AD7C6874.webp

Back
Ylös Bottom