Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä aina voi yksi yhteen voi laskea, että kun tasoero on suuri, on myös tyrmäys todennäköinen. Tässä match-upissa on huomioitava Conorin mahdollisuus ns. "lucky punchiin". Eli voidaan ajatella, että Conorin mahdollisuus voittoon on se yksi painava, täydellisesti ajoitettu takakäsi. Tämän tietäen Money ei varmasti ota ottelussa mitään riskejä, vaan neppailee tarkasti ja hallitusti, pääasiallisena tavoitteena välttää isot osumat omiin leukaperiin. Toki jos Moneyn vastaiskut löytävät jatkuvasti perille, hyytyy Conor nopeasti ja Money tyrmää rättiväsyneen irkun. Mutta lähtökohtaisesti ajattelen, ettei Mayweather tule olemaan tuossa mitenkään kauhean aktiivinen, vaan enemmänkin tarkkailee Conorin tekemisiä, ja lyö vastaan sen verran, että erät merkitään hänelle. Jos Conorille käy nopeasti selväksi, että Floyd näkee hänen hyökkäyksensä kilometrin päähän ja hyökätessä kolisee vain omissa, voi käydä myös niin, että Conorkin ottelee passiivisesti ja pyrkii lähinnä välttämään tyrmätyksi tulemisen.
Ei sitä aina voi yksi yhteen voi laskea, että kun tasoero on suuri, on myös tyrmäys todennäköinen.
Tässä match-upissa on huomioitava Conorin mahdollisuus ns. "lucky punchiin". Eli voidaan ajatella, että Conorin mahdollisuus voittoon on se yksi painava, täydellisesti ajoitettu takakäsi. Tämän tietäen Money ei varmasti ota ottelussa mitään riskejä, vaan neppailee tarkasti ja hallitusti, pääasiallisena tavoitteena välttää isot osumat omiin leukaperiin. Toki jos Moneyn vastaiskut löytävät jatkuvasti perille, hyytyy Conor nopeasti ja Money tyrmää rättiväsyneen irkun. Mutta lähtökohtaisesti ajattelen, ettei Mayweather tule olemaan tuossa mitenkään kauhean aktiivinen, vaan enemmänkin tarkkailee Conorin tekemisiä, ja lyö vastaan sen verran, että erät merkitään hänelle.
Conorin suurin ongelma tulee olemaan leuan asento joka nostaa tyrmäyksen todennäköisyyttä ihan helvetisti. Mä oon sitä mieltä että yksi täydellisesti ajoitettu takakäsi ei missään nimessä riitä, niitä tarvitaan huomattavasti enemmän. Tuskin Conor sen kovempaa lyö kuin ne ketä on käyttäny Floydia luvunlaskussa. Floyd pakottaa Conorin tekemään aloitteet ja lyö vastapalloon ihan saatanasti.
Lol.
Tottakai Floydin ottelutyyli ja "tyynykätisyys" jonkin verran siihen todennäköisyyteen vaikuttaa, mutta kun puhutaan niin suuresta tasoerosta mistä tässä nyt oman käsitykseni mukaan puhutaan, noilla seikoilla ei pitäisi olla tässä otteluparissa niin suurta merkitystä. 1.80 kerroin Floydin tyrmäysvoitolle ei selity muuten, kuin valtavalla Conor-hypella, eli erilaisia vaihtoehtoja Conorin voitolle on ylipelattu todella paljon.
Floyd ei varmasti tule ottamaan mitään turhia riskejä, mutta ainakin itse uskon Conorin yrittävän tosissaan voittaa tyrmäyksellä ja siten pakottavan Floydin ottelemaan. Conor joko onnistuu siinä tyrmäyksessä tai väsyy yrittäessään ja kaatuu saappaat jalassa. Conorin jaksaminen 12 erää on mielestäni todella epätodennäköistä, vaikka ottelu jostain syystä olisi suhteellisen hidastempoinen.
Lisätään nyt vielä, että itse olen ajat sitten jo sanonut, että näen Conorille n.3-5% mahdollisuudet yllätykseen. Mikään teoreettinen mahdollisuus ei ole kyseessä, vaan ihan realistinen mahdollisuus sekin, ja tulen tottakai vapaaottelu-fanina toivomaan sitä.
Conorin suurin ongelma tulee olemaan leuan asento joka nostaa tyrmäyksen todennäköisyyttä ihan helvetisti. Mä oon sitä mieltä että yksi täydellisesti ajoitettu takakäsi ei missään nimessä riitä, niitä tarvitaan huomattavasti enemmän. Tuskin Conor sen kovempaa lyö kuin ne ketä on käyttäny Floydia luvunlaskussa.

Ketkä sitä on käyttäneet luvunlaskussa?
Ei niitä oo tarvinu käydä senjälkee ku couture moppas james toneyllä lattiaaVois laittaa äänestyksen tämän ketjun sivumäärästä. Jos ja kun conor selviää 12 erää, niin ei tartte enää käydä boxing vs mma keskusteluja.
Ketkä sitä on käyttäneet luvunlaskussa?
Ei kukaan, muisti teki tepposet. Pahoittelut väärästä tiedosta, pitää tarkistaa faktat jatkossa. Sehän olikin niin että Floyd ei ole uransa aikana edes käynyt luvunlaskussa vaikka on ottanut huomattavsti kovempia lyöntejä mitä McGregorilta tullaan näkemään.
Niin sinun mielestä ovat Conor ja Kimbo samalla tasolla?
Omasta mielestä Kimbo ei ole muuta kuin iso ja vahva snägärin heijari boxaaja.
Conorilla on kuitenkin etäisyydenhallinta ja ajoitus aika pirun nätisti hallussa, molemmat tärkeitä ominaisuuksia nyrkkeilyssä.
Sitten kun huomio väistöt ja vastaiskut niin ainakin minusta Conor on helvetisti parempi nyrkkeilijä kuin Kimbo.