Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä nyt muutenkin aika luomumies. Makuuni yksikin tatuointi sottaa jo naisen puhdasta ihoa.

#luonnollisus #eloveenatyttö #ponnari

Liiallinen pläski menee pihvissä ja/tai alkoholilla kyllästettynä, täh.

Bongasin myös eräästä facebook-ryhmästä kuinka nainen oli sanonut miehelleen, että: "Selailen Tinderiä vaan sen takia kun siellä on niin hassuja naamoja".

! Olen myos kuullut varatun naisen suusta notta liittyi tinderiin ihan vaan uteliaisuuttaan etta nakis keta kaikki siel on.

Viinit, kylmässä. Auto, tyystin. Kämppä, tyystin. Mies, vaiheessa.

Pitäisköhän sitä sumpin pihautuksen sijaan tehdä pressot.

Perkele miten on tylsää. Tekisi mieli juoda kaljaa/kahvia ja poltella tupakkia, mutta on kuulemma epäterveellistä. Voisihan sen tietty perustella itselleen että jos nyt vain kauniina kesäviikonloppuina, mutta ei silti ole hyvä tapa se.

Mielestäni meikillä ja meikkauksella saa paljon hyvää aikaa. Esim oma aknen ja rosacean kirjavasti värittämä naamani näyttää huomattavasti kivemmalta hieman tasoitettuna meikkipuuterilla tai bb-voiteella. :) Kaikille kun sitä luonnonkauneutta ei ole suotu samassa määrin.

Joskus katsoin YouTubesta ratkiriemukkaan esityksen, missä mies meikkasi itsensä tyttöystävän opastuksen mukaan. Ei mennyt ihan häivytykset ja rajaukset kohdilleen.

Mielestäni meikillä ja meikkauksella saa paljon hyvää aikaa. Esim oma aknen ja rosacean kirjavasti värittämä naamani näyttää huomattavasti kivemmalta hieman tasoitettuna meikkipuuterilla tai bb-voiteella. :) Kaikille kun sitä luonnonkauneutta ei ole suotu samassa määrin.

Joskus katsoin YouTubesta ratkiriemukkaan esityksen, missä mies meikkasi itsensä tyttöystävän opastuksen mukaan. Ei mennyt ihan häivytykset ja rajaukset kohdilleen.
Sehän nyt on jokaisen naisen oma asia, mutta miehisenä olentona nautin naisestani virheineen kaikkineen just semmosena kuin on. Näpyt ja ihon virheet nyt kuuluu jokaisen nasseliin eikä niitä pahemmin peitellä tarvitse, kun kyllähän ne sieltä pakkeleiden alta näkyy. Paljo mielummin mä kattelen naisessa ne hyvät jutut kuin keskittyisin kattelee niit pahoja, näin yleisesti.

Nyt oli Vitargo taas käytössä treenissä, mutta olipa sinne kuolla silti. Alkaa pikkuhiljaa dieetti painamaan treenitehoissa. Mut en koskaan lopeta ennen kuin oon valmis, vaikka väsyttäisikin. Sinnillä painoin loppuun ja selvisin!

Ite kolme kuukautta dieettaillut ja tähän mennessä ollut tosi helppoa ja tulokset nousseet, mutta pikkuhiljaa kun keho alkaa olla pieni isoihin rautoihin verrattuna niin alkaa olla vaikeampaa. :D Boosterit auttaa aina ja nyt Vitargo auttaa jaksamaan, kun muuten hapottaisi hulluna jo ekojen liikkeiden ja sarjojen jälkeen. Säästäähän se lihasta.

Olen juuri miettinyt, täytyisikö jotenkin pyrkiä parantamaan ulkonäköäni (sinkkuketjulainen) mutta nyt en sitten budjetoi ainakaan näihin viritelmiin. Yleisesti esitelty kauneuskäsitys on melko teennäinen tällä hetkellä. Yksi ystäväni sai lahjakortin meikkaukseen, siis ammatti-ihmisen käsittelyyn. Tuloksena oli ihan taidokas meikki, mutta liian voimakas ja tumma, kun tarkoituksena oli saada päiväkäyttöön sopiva arkimeikki. Oli päivänvalossa suorastaan pelottavan näköinen ja teki ystävästäni kovan ja tylyn näköisen. Mutta ehkä se oli tavoitekin. Pitää olla menestynyt ja kiireinen bitch.

Sinä olet luonnonkaunis mölli.

Jaha, kommarit on jo vaatimassa uusia vaaleja.

Eikö noille voisi järjestää vaikka jonkun kesäleirin, pääsisi muut jatkamaan rauhassa valtion asioiden hoitoa.

Ai mikä aurinkorasva?

20170611_154141.webp

Back
Ylös Bottom