BB PRO Phil Heath

Mitäs nillitystä täällä mestarin ketjussa kuuluu? Heath on kuningas ja ykkönen!

Phil-Heath-Mr-Olympia.jpg

Ei saatana noita irvistyksiä:D[/QUOTE]
Eik tuon rakennejutun pitäisi pikemmin nostaa Heathin arvostusta? Jos siis on huonoista luontaisista edellytyksistä huolimatta kovalla ja fiksulla treenaamisella tehnyt itsestään maailman parhaan.
No eipä juurikaan. Onhan kaveri äärimmäisen lahjakas lihankasvatukseen ja lihaslaatu ja kireys on eittämättä ihan huippua. Ei se sitä rakenteellista paskuutta poista silti.

Ei saatana noita irvistyksiä:D
Mä en ymmärrä yhtään noita irvistysposeja. Nuo saa tuon jättimäiseksi kasvaneen pään näyttämään vieläkin isommalta. Paremmalta näyttäisi kokonaisuus ilman tuota irvistelyä.

Joo seuraavaks varmaan löytyy valitettavaa kämmenistä. Kaitsullahan on iha vitun rumat jalkapöydät joten varmaan sen takia aina jääny kakkoseks. Isopää > rumat jalat

Heathin pää taitaa olla pakkiksen kuumimpia aiheita taas lähitulevaisuudessa kun iso O lähestyy. Kyllä mua enemmän edelleen ihmetyttää tuo järjetön brachioradialis. Ja muistaakseni kun viimeksi tarkistin asian niin Olympiassa ei ole vertailua puvut päällä (sitä odotellessa)...

Heh, usko tai älä, mutta en edes fanita Heathia sen erityisemmin. Aikaisemmat kommentit laittelin lähinnä pienessä provomielessä sua varten ;)
Vaikea uskoa. Provoilua saattaa silti olla liikkeellä ;). Mutta onhan se pää silti iso ja hartiat kapeat, ei siitä mihinkään pääse.

Vaikea uskoa. Provoilua saattaa silti olla liikkeellä ;). Mutta onhan se pää silti iso ja hartiat kapeat, ei siitä mihinkään pääse.

Kyllä mä kehtaan myöntää, jos jotakuta fanitan, joten usko pois vain. Aika harvassa on ne pro ukot, joita oikeasti "fanittaa".
Noh rakenne on mitä on, joten minkäs teet. Ja pään suuruuteen, en jaksa enää edes puuttua. Eikä sillä on toisaalta väliäkään tässä tapauksessa, kun ei tuomarit sitä kuitenkaan arvostele ;)

Back
Ylös Bottom