Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kävin vähä googlettamasssa niin ei osuuspankkiasiointia edes ole HerranVuonna mahtollista suorittaa ilman avainlukuja

Kohta varmaan vaitatte, etta kaytatte maksuvalineena seteleita ja kolikoita.

Muuten taalla venajalla, ainakaan missa itse matkustellut, lentokenttaa lukuunottamatta, ei ole yhdistelmakortteja. Kaikki myyjat hamilleen kun vehjes ehdottaa depit tai credit. Yleensa vetavat kortin pois ja koittavat uudelleen ja taas ehdottaa depit tai credit. Meinaavat etta on rikki.

edit. Siis teetetty tyo ja huorat kateisella tietysti.

Tänä aamuna yskä ei tullut kylään vielä kertaakaan, nenässä sen sijaan asui pieni Nuha herätessä, ehkä jään henkiin.

Katoin kelloa ennen seiskaa, mutta sen jälkeen alkoi vasta mielenkiintoiset unet. Myös peukalo kipeä, sattumaa?

Tj5

Minä näin unta että minulla oli lemmikkinä koppakuoriainen. Vein sen metsään tutustumaan ja eiköhän se lähtenyt vipeltämään mättäällä niin, että menetin sen. Kuulemma palaa vielä kotio kun tylsistyy. Harmi että heräsin, nyt en tiedä olisiko palannut.

Onkohan reitin varrelta mahdollisuutta ostaa yrttipikkuleipiä? Voisin kokeilla selkäsärkyihin, jos tulisi edes iloinen mieli. Vaihtelua Panacodille, joka vaan nukuttaa.

Olen miettinyt tupakoinnin aloittamista. Millä merkillä kannattaisi aloittaa?

Joku piipputupakkamerkki tuoksuu hyvälle. Vanhat äijät joskus tupruttelee sitä.

Mulla toisin päin, kroppa ei oo rentoutunut yön aikana, jumalaton turvotus ja muumimaha.

Muumimaha:) Minulla on aina muumimaha! Pitäisi vielä hommata nilkkarengas kuten Niiskuneidillä.

maksuvalineena seteleita ja kolikoita

alkoholiostokset a-alueella: positive

kätevä seuranta paljonko menee viinaan rahaa, kun 100% käteisnostoista menee kahvilakahveihin & kapakan oluet

unohdin mainita työmaani actiivisessa käytössä olevista tuotteista: 3,5" disketit
niitä on muuten enää pannahisen vaikea löytää uusia: nettikaupoista
viimeksi ostettiin kaikki mitä löyty

On tämäkin saatana työmaa. Tuli työt onneksi tänää ajoissa pulkkaan ja pulkan poltin lähtiessäni, että se on soronnoo. Luulin lääkäriä opiskelijaksi (miespuolinen) ja huusin hänen lähtiessään perään "leuka pystyyn, rinta ulos ja perse törölle" kun asiakkaalle meni.

Tämähän aiheutti sitten aika hulvattomat reaktiot kaikissa paitsi lääkärissä.

Meillä tehdään työmaalla yhä iv-kanavien putsailua ja koneet tietty kiinni. Sisälämpö 28-29.
Ikkuna auki ja saa ampiaisia ohjata ulos vähän väliä.

Back
Ylös Bottom