Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt punnitaan kuntien hermot tvykkösellä

pakko kiusata itseä ainakin muutama minuutti

#eipysty

IMG_1550.webp

Juu no ehkä rynkyllä säheltely oli vähän liikaa, mutta juoksuttaminen tuntia aikasemmin ja paskahousu vellihousu nimitykset... ihan normaalia kyllä omanakin aikana kapiaiset huus välillä koko komppanialle päin naamaa kun joku asia oli söhlitty. Ollaanhan sitä armeijassa.

Mutta eräs luti aloitti käskynannot yms jopa humoristisesti sanomalla noniin kyrvät.

Mä ostin himaan puoliksi töitä varten tommoisen 27" näytön. Ei töiden tekemisestä oikein tule mitään, jos joutuisi tolta 14" läppärin ruudulta tihrustamaan, kun aika paljon tavaraa joutuu pitämään välillä auki.

Vähän siinä ja siinä pärjääkö läppärin näppäimistön kanssa, vai pitäisikö olla myös ulkoinen näppis. Duunikoneessa on sentään hyvä ja riittävän jämäkkä näppis.

Joo, siis kotona mullakin on erikseen näyttö. Töissä ei ole kuin niillä "oikeilla" työpisteillä, niin siellä saa muualla leikkiä pikkuruudulla. Raahaan kotiin kyllä erikseen näppiksenkin, kun sekin tuntuu paljon ergonomisemmalta kuin läppärin ja toisaalta helposti repussa kulkee.

Minä aloittaisin piipun polttelun, jos aloittaisin. Se se olisi herrmiesten hommaa se.

Merkillä ei väljä, kunhan piippu komea.

Voihan pylly. Uni loppui kesken!

Aloitin kevyen viikon jälkeen liian rankasti treenit näemmä, sympaattinen hermosto herättää. Flunssan oireitakin pukkaa. Nyt taistellaan. :D

Jaha, hyvänyön viesti akalle klo 21:31 ja sen jälkeen olen nukahtanut aivan heti, heräsin kellon soittoon vasta. Oli vissiin pikkasen väsymystä pinnassa. :D Aamupaino #85, vatsa litteä kuin mikä ja vähän jo sixärin piirteet näkyi. Mukavia aamuja tämmöiset. :)

Mulla toisin päin, kroppa ei oo rentoutunut yön aikana, jumalaton turvotus ja muumimaha.

5-6 h unta palloon, väsyttää ehkä vähän mutta on tullut totuttua valvoo myöhään ja heräämään aikasin, viikonloppuna sitten korjataan asia nukkumalla pitkään.

Pitäis alkaa harkitsee taas kuntosalia ja syömään paremmin alkaa vatsa kasvamaan sitä mukaan mitä enemmän tulee ikää syynä varmaan onkin huono ruokavalio ja vähäinen liikunta.

Muuten hyvä päivä mutta avainlukulista hukassa, töiden jälkeen saa juosta hiki hatussa pankkiin mutta toisekseen missäköhän helkkarissa on mun körkort :woot:

Elamme herran vuotta 2017.

työmallaani etelleen käytössä:

-matriisikirjoitin
-telefax
-windows98

Minulla etelleen käytössä:

-avainlukulista, enkä luovu siitä!

ja unta olisi riittäny vaivatta siihen normaaliin heräämisaikaani eli kello kymmeneen aamulla, seitsemältä herääminen: täyttä,tuskaa

Back
Ylös Bottom