eikä pitäisi olla epäselvää, kun katsoo vaikka päätoimittajan nimeä... :DMitäs tuossa oli. Sehän on nyt ihan selvä juttu että mv lehti saa rahoitusta ja tukea venäjältä/venäjämielisiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikä pitäisi olla epäselvää, kun katsoo vaikka päätoimittajan nimeä... :DMitäs tuossa oli. Sehän on nyt ihan selvä juttu että mv lehti saa rahoitusta ja tukea venäjältä/venäjämielisiltä.
Mitäs tuossa oli. Sehän on nyt ihan selvä juttu että mv lehti saa rahoitusta ja tukea venäjältä/venäjämielisiltä.
Tällaiset lehdet ovat erittäin hyviä ja tärkeitä vallanpitäjien vahtikoiria. Meidän lehdistö on täysin munaton ja kyvytön, ei tuon MV-lehden perustajan teesit ole kaukana oikeasta. Mutta mitä tulee kaikenlaisiin pikku-uutisiin, ei niissä mitään sinällään poliittista äkkisältän tunnu olevan, mutta meidän lehdistö ei niitä julkaise. Kyllä me kaikki tiedetään että asioita pimitetään ja väritetään jos "politically incorrect". Niin hyvä että joku julkaisee. Meidän lehdistö on menettänyt halunsa ja kykynsä totuuden etsintään ja keskittyy mielipiteen muokkaamiseen siihen että meistä kaikista tulisi Angela Merkel jakkupuvussa kulkevia aivottomia Angela makkarapötkyjä. (sori @makkarapötky96 tarkoitin vain Merkelin makkarapötky-ulkomuotoa, ei liity suhun) . :DOsuiko jotenkin arkaan paikkaan? Itse pidän itseäni isänmaallisena. Tämmöiset janitskin, De witt, mitä nää on ja millä rahoilla toimii - sossunko? Omasta mielestäni outoa porukkaa, monella tavalla.Ei tänne venäläiset hyökkää, johan se nähtiin että irakilaiset, syyrialaiset ym. haluaa tänne hyökätä ja vielä täällä vaaditaan että antaudutaan ehdoitta
.
Joo, niillä riittää aikaa kyllä heti kun saaliina on joku mehukkaampi yksilö. Mutta jos taas mehukkaampi yksilö haluaa oikeutta, niin vitut. Mut tänään kerrankin tässä elämässä, mä saan oikeutta. Kaveri osti siis noin 4 vuotta sitten multa Mac proon eikä vuosikausia kyselyistä huolimatta maksanut sitä. Kusetti siis törkeesti frendiä. No laitettiin se käräjien kautta perintään ja olin melkoisen vitun ihmeissäni kun kerrankin tällä pallolla mä kusetettuna saan jotain takaisin. Eka erä oli ulosmitattu.
VW-center espoo.Varmaan kysytty ja vastattu jo aikaisemmin, mutta mikä oli se pannaripaikka, mistä esim. snapeissa puhutaan?
Ehkä sillä 20 vuoden kokemuksella voi peruuttaa? :D20v salia takana ja peruuttaa painon räkkiin, mitäs vittua?
No mä nyt halusin että tämä kuvataan lärvi kameraan päin, eikä aina selkäpuolelta. Tosin en ymmärrä mitä merkitystä sillä itse sarjalle on miten päin sinne menee :D20v salia takana ja peruuttaa painon räkkiin, mitäs vittua?
157,5kg ja tais tulla 16 toistoa. Nyt siis ajattelin mennä korkeemmalle tänä kesänä. Jos sen 160kg saisi.Helpon näköstä kyykkyä kyllä. Mihin asti viimekerralla widowmakerissä pääsit? Onko nyt tarkoitus laittaa kovemmaksi kuin silloin?

Se näkyy siinä videolla miten selkä pettää viimeisessä toistossa. Se alkoi olemaan jo sillai raskasta, mutta ollen vahvistanut selkää kovasti tässä vuoden aikana.Eikös se viimeks jäänyt siitä kiinni kun alkoi niskaa painamaan ihan törkeesti että oli pakko sen takia jättää kesken? Muistaakseni oli muuten varsin kevyen näköistä silloinkin. Tsemppiä. Käy kyllä pääkopalle kovaks toi touhu kun viikoittain nostaa sarjamääriä ja on "pakko" saada tehtyä tuo 20 toistoo.![]()