Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämäni ensimmäinen saliselfie, tsek

Hävettikö, kyllä
Hoidinko sen nopeaan, kyllä
Näkikö kukaan, toivottavasti ei

Mulle voi lähettää!

Aloin tänään pohtia pitäiskö koittaa hakea oikeustieteelliseen, kun tuo pää alkaa nykyään olla ihan toimiva ja sinne jo tarttuukin tietoa. Mutta, taitaa olla helpoin päästä eläkkeelle viiskymppisenä yritysmaailman kautta. Enään vaan puuttuu oma virma, ideoita kun on liiaksikin.

Niin ja en halua muuttaa, joten se oli vika niitti. Hyvän turistin, eikun juristin nyt menettivät.

Screenshot_20170601-222855.webp

Hyvään suuntaan meni tämäkin ilta.

Viimeksi muokattu:
Heh joo. Sanotaan että vastaus liittyy yrttiin, tämä oli kyllä sitten jo 3 pisteen vihje.
Ei vaan, me otetaan nyt tän mirkun kanssa taksi meiltä kosovoon.

Aloin tänään pohtia pitäiskö koittaa hakea oikeustieteelliseen, kun tuo pää alkaa nykyään olla ihan toimiva ja sinne jo tarttuukin tietoa. Mutta, taitaa olla helpoin päästä eläkkeelle viiskymppisenä yritysmaailman kautta. Enään vaan puuttuu oma virma, ideoita kun on liiaksikin.

Minä olen ajatellut hautausurakointibisnestä. Se on aika lailla turvattu ala.

Tossa on ideaa kyllä ja olen ihan vakavasti harkinnut tämän kannan harvennusta. Koska kuten olen sanonut niitä on nurkat täynnä ja ovat pulleita.

Joo joo, tai paistaa pinnan ja isoon kattilaan 2-3 kukkoa, toki kattila voi olla avotulella. Kaupunki sponsoroi halot tossa läheisellä rillipaikalla. Sitä mä oon kelannut että nurkassa on Tommonen 25cal lutku missä lähdöt yli 300. Sillä jos pistäis läpi? En kyllä halua jättää mahdollisesti kituun niin ei vissiin sillä kannata? Jousi, taljassa on tyyliä.

Aamusella bussipysäkillä mietin että onpahan perseestä kun jätin pipon ja talvihanskat kotiin. Suomen kesä, ah.

Eilen oli kyllä mielenkiintoinen sää, eka herättyäni rupes sataa vettä sitten aurinko paistaa sitten vettä jne... jossain vaiheessa sitte alko sataa rakeita. Tänään sataa pilvistä katottuna ehkä vettä.

Mutta hyväpuoli että Tampereen alueelle luvattu 11.6 about 26 astetta, ehkä se kesä tulee?

Back
Ylös Bottom