Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilosaarirockissa näemme, jos olen ollut hyvä herrmies-tre-opas ja saan majoituksen.
Vanha Haloo Helsinki! hyvää. Alusta saakka mukana. Taitaa olla eniten liveesiintymisiä näkemäni pändi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pesin ikkunat myös sisäpuolelta, varustus: raanaverelläkostutettu,talouspaperi
Viikonloppuna kirkastin kaksi ikkunaa. Tosin välineinä vanha sukka, lasta, ikkunakaffa, talouspaperia, käsipyyhe, talouspaperinsivu. Kostukkeena fairyvesi.

Onkohan doktor parilla hotellin aulapaarissa.

Ilosaarirockissa näemme, jos olen ollut hyvä herrmies-tre-opas ja saan majoituksen.
Vanha Haloo Helsinki! hyvää. Alusta saakka mukana. Taitaa olla eniten liveesiintymisiä näkemäni pändi.

Siellä näkekäämme. Imsonmiun & Joensuun kaupunginteatterin orkesteri saattaa olla melkoisen huikea.

Siellä näkekäämme. Imsonmiun & Joensuun kaupunginteatterin orkesteri saattaa olla melkoisen huikea.
Kyl! Ei ole ennen tullut käytyä kys vestareilla, mutta nyt todellakin, jos majoitus toteutuu.

On kyllä kova kattaus Ilosaarirockissa. Odotan myös tätä:

20170531_210457.webp

Kyl! Ei ole ennen tullut käytyä kys vestareilla, mutta nyt todellakin, jos majoitus toteutuu.

On kyllä kova kattaus Ilosaarirockissa. Odotan myös tätä:

Mie oon ollu viimeset 4 vuotta vapaaehtoisena ja sitä kautta saanu lipun. Oikein mukava festari! Tosin hyvin järkätty esim provinssiin verrattuna. Harmi, että tänä vuonna saattaa jäädä väliin kurkkusalaattitetsaamisen takia :(

Minulla on erityinen suhde IlosaariRockiin. Olen ollut mukana jo silloin, kun sitä soitettiin ihan oikeasti Ilosaaressa. Sitten onkin monta välivuotta.

Kunnes Solstafir.

Joen suuhun

Minä en ole menossa

Minun solstafiirin uusi levykään ei ole vielä saapunut, tilattu jo, ehkä maaliskuussa

Töissä tullut kovasti nimipäiväonnitteluja, kyselivät mitä haluaisin lahjaksi. Meinasin et nappi rauhoittavia ja 4h pötköttely lepareissa kelpaisi.

RauhoituHyväMies, Minusta tuntuu että elmässäsi on liikaa suorituksia

Minä olen hyvä rauhoittumaan

Back
Ylös Bottom