Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään fisuja narraamaan!

Kuulkaahan, teillä on nyt valinnan paikka:

Ammutaanko?
Hirtetäänkö?
Vesikidutetaanko?
Pistetään viettämään yö Kirsti Paakkasen ja Aira Samulinin välissä?
Pakotetaan kuuntelemaan Juhani Tammisen ja Jari Sarasvuon dialogia?
Viedään Isac Elliotin konserttiin?

Kuopion Viinijuhlilla vielä extramahdollisuus: 1.7. Lauri Tähkä ja Antti Tuisku. Minä voin mennä, jos bentsodiatsepiineja saa ottaa maximiannoksen etukäteen.

kTBjwh6IWbLPy.webp

Hirveesti jengi stressaa taalla. Oon yrittany selittaa et whats the big deal. Tappaa ne ei voi, ja tiineeks ei saa.

Mut vittu Pakistanilaista kollegaa ne yritti. Liukastu jaalla ja mursi hantaluunsa. Ja sita sitten tutkittiin.

Kolmas ihminen käynyt minuutin sisään ilmoittamassa kesken mun syömisen, että asiakas saapunut vartin etuajassa.

Kesäloma, vielä 3,5 viikkoa.

Mitäs, onko kontsalla enään retpullia ikävä, vai meneekö paikallinen vesi nykyään vastaavana virvoikkeena?

Joskus kylla. Elan aika raadollista elamaa taalla, safka-annos parin tunnin valein, 2on1off reenit. On reenihormoonit, proteiinihormoonit, buusterihormoonit ja vitamiinihormoonit.
Mania!:aa vetelen paivittain niin se korvaa retpullit. Naama ja korvat pistelee menemaan.

Kotona sitten laskiksi. Fyysisesti.

Ai että tykkään ajaa autolla rallia. :D Nyt taas hiekkateille kruisaileen.

Back
Ylös Bottom