Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paksuhko terä ja full tang-rakenne tekee tuosta ehkä hiukan painavan mutta samalla kestävän.No helvetti!
Näin se tuppaa menemään. Iltaseksin jälkeen on aina melko hurja aamujäykkä, ettei sitä tiedä miten päin olis. Kaipa sitä saa olla silti vaan tyytyväinen että on se aamujäykkä tässä iässä, monella ei kuulemma enää ole.Mä lopetan panohommat kohta kokonaan, eilen oli hyvää seksiä (minun mielestä) ja tänään panettaa kahta kauheammin.
Itseni kanssa olen sopinut tämän päivän lepopäiväksi niin ei viitsi lähteä puntillekkaan riehumaan paineita pois, koita nyt sitten tässä olla taas.
Samoilla mennään ja ilostunut kyllä kovin kun aamulla huomaa ilokepin heränneen ennen itseä.Näin se tuppaa menemään. Iltaseksin jälkeen on aina melko hurja aamujäykkä, ettei sitä tiedä miten päin olis. Kaipa sitä saa olla silti vaan tyytyväinen että on se aamujäykkä tässä iässä, monella ei kuulemma enää ole.
Tai siis kaverilta kuulin, minähän en muuta tee kuin korkeintaan hellästi pidän kädestä.

En usko, toi on tosi pieni lintu. Olin varma että palstan metsämiehet tietää tai sitten toi on niin helppo etteivät viitsineet etes vastata. Itsellä lintutietämys nolla.
Tekisi mieli mennä tavaratalon naistenosastolle mulkuttamaan rinuleita ja pikkareita täysin vähämielisenä.
Siitä vaan! Saa vartijat harjoitusmateriaalia ja iltapäivälehdet uutisaiheita.
Ensi viikon koulutuspaikkakunnan sääennuste.
katso liitettä 142721
Mitähän vit*ua sitä pistäis päälle? Kun pitäisi muka esittää jotain sivistynyttä(?) ihmistä(??)..eikä haluaisi hukkua hikeen? No luentoja voi kuunnella perinteiseen tapaan t-paidassa, mutta illalliselle?