Ettei vaan nyt käynyt niin, että lähettivät tänne joksikin kaksoisagentiksi...tarvitsee pohtia paljastamismetodeita.Olisit veloittanut enemmän; karkasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei vaan nyt käynyt niin, että lähettivät tänne joksikin kaksoisagentiksi...tarvitsee pohtia paljastamismetodeita.Olisit veloittanut enemmän; karkasin.
Ettei vaan nyt käynyt niin, että lähettivät tänne joksikin kaksoisagentiksi...tarvitsee pohtia paljastamismetodeita.
Kuntit, olen nyt kahtena päivänä laittanut watsapissa ääniviestejä. Eissaatana, MINÄ. Mutta kun niitä saa, niin onhan niihin pakko vastata. Sen verran mieluisa on hänen, ääni.
En kyllä uskonut tulevani tähän päätepisteeseen. Parempi lopettaa, ei kai noita kukaan muu aikuistunut käytä?
Onhan se nyt naurettavaa, ainakin minusta.
.Jawohl.Heatilla hyva maku. Hyvaksytty.
Nämä taitaa olla niitä keskioluen ystäviä.Voi veljet mitkä jamit! Corpse paintit ja farkut auki, maha roikkuu.
http://www.metalsucks.net/2017/05/2...d-attempt-to-perform-with-disastrous-results/
No daa, tiss...siis kaksoisagentuurin.Mitähän sinä ajattelit saada minut paljastamaan?
Nyt jalat aikas tohjona kaikesta kävelystä ja pällistelystä.
Ei, liian vanha semmosiin. Antaa eläkeläisten rellestää, ku tuntuvat jaksavan :DOnko tukka kipeä?
Kukri. Se vedetään esiin viime kädessä kun possu on tulossa päälle ja patruunat loppu.
Kääntöveitsiä on pari, jäykkäteräisiä muutama. Kääntyväteräinen ehkä...tosin Ka-Barin ja Foxin tuotteissa näyttää olevan pari ihan kiinnostavaa jäykkää.

Thi-hi-hiAntaa eläkeläisten rellestää, ku tuntuvat jaksavan :D
.Ei, liian vanha semmosiin.
Kuinka perkeleen vanha minä sitten olen?