Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä oon ollu huora, juoppo, noita-akka ja saatanan hullu.

Niin ja sillon, kun olin kaupan tätinä niin olin helvetin tonttu.

Kaupan alalla olen ollut poika ja kassa setä, lähihoitajaksi olis mielenkiintoa opiskella amkiin kun en päässyt jos siitä johonkin joskus suuntautuis niin kehitysvammaisten parissa työskentely tai päihdetyöntekijä.

joko tjj on kesäksi mopon hankkinu

Minun suunnitelma: ensiviikolla ajoon

joko tjj on kesäksi mopon hankkinu

Minun suunnitelma: ensiviikolla ajoon
@vokot lakeuksilla

e5RNF4w.jpg

Mulle oli yllätys, kuinka vähän sille Viiltäjä-Jackille jää käteen siitä rahasummasta, minkä pieni asiakas siellä yksityisen tiskillä pulittaa. Ei siinä taida oikeasti rikastua kuin sen puljun omistajat...
Taitaa vähän samaa olla joka alalla. Ainakin näin IT:ssä, kun päivälaskutus minun työlleni on ~1000€ ja oma päiväpalkka sen ~1000Mk.
Kiinteet menot ei taida IT-firmalla olla lähellekään samaa luokkaa kuin jossain leikkaussalissa.

e. Mutta siis ei yritys olekaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö...joten ihan ok mulle.

Laitoshuoltajana minua ärsyttää kutsumanimet "emäntä" ja "siistijä".

En omista maata, metsää enkä karjaa. Vaikka huolehdin osaston potilasruokailuista, niin en ole valmistanut tarjottavaa ruokaa. Osaston puhtaustason ylläpidossa ei pieni siistiminen ja pölyn pyyhkiminen riitä. Paska, oksennus ja veri vaatii jotain muuta kuin siistimistä. Jos et tiedä, että nimeni on Sylvikki, niin kutsu minua laitoshuoltajaksi eli laikkariksi tai SIIVOOJAKSI. Siivooja ei ole kirosana.

Parhaimmillaan minua on potilaiden puolelta kutsuttu "ihana Sylvikki". Myös täti ja tyttö on ollut käytössä.

Kaupan alalla olen ollut poika ja kassa setä, lähihoitajaksi olis mielenkiintoa opiskella amkiin kun en päässyt jos siitä johonkin joskus suuntautuis niin kehitysvammaisten parissa työskentely tai päihdetyöntekijä.

Juu anna mennä vaan. Minä oon suuntautunu mielenterveys- ja päihdepuolelle ja työskentelen kehitysvammaisten kanssa. Miehillä on käsittääkseni aiva kiitettävästi mt- ja päihdepuolelle vientiä. Ja varmaan kyllä muutenki.

Riippuu kuinka paljon töitä tekee ja kuinka paljon on kävijää. Ja kuinka herkkä puukkoa heiluttamaan. Ja kuinka paljon pitää lomaa.

Hyh.

Taitaa vähän samaa olla joka alalla. Ainakin näin IT:ssä, kun päivälaskutus minun työlleni on ~1000€ ja oma päiväpalkka sen ~1000Mk.
Kiinteet menot ei taida IT-firmalla olla lähellekään samaa luokkaa kuin jossain leikkaussalissa.

e. Mutta siis ei yritys olekaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö...joten ihan ok mulle.
juu, sama homma. Firma laskuttaa 179-230€/h ja muutaman kynpin sitten mulle.

"Suuhun sopiva, naseva nimi haussa"

uutisoi ilikka

Back
Ylös Bottom