Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Enpä oo hetkeen nukkunut 9 tuntia. Ja nukahdin aika äkkiä huolimatta seitsemältä juodusta Noccosta. :D

on, esimerkiksi oluen juonti #terveydeksi

myös moottoripyöräily, ainakin henkilökohtainen, on halpa harrastus

esimerkki vielä polkupyöräilystä, jos haluat bluutuutti vaihteet:

https://www.competitivecyclist.com/...Z&ti=U2VhcmNoIFJlc3VsdHM6ZXRhcDoxOjM6ZXRhcA==
Lähinnä siis tarkoitin, että kyllähän kaikkiin harrastuksiin saa, niin halutessaan menemään rahaa loputtomasti.
Itselle fillarointi on halpa harrastus. Pyörä ostettu 10v sitten, sen jälkeiset hankinnat 0€.

Huomenta! Enpä oo hetkeen nukkunut 9 tuntia. Ja nukahdin aika äkkiä huolimatta seitsemältä juodusta Noccosta. :D
Nainen, miksi oot juonut seitsemän Noccoa?

Edit, tosin kun alan kyseenalaistamaan omaa toimintaani. Niin kai se joskus voi mennä seitsemän mukia kaffia. Ja juon sitä joskus nälkään, joskus väsymykseen ja kotona mauksi.

Kello seitsemän ei ole seitsemän kpl!

Seitsemän on muuten hassu sana, kun lukee sitä uudelleen ja uudelleen. Sei-tse-män.

Kello seitsemän ei ole seitsemän kpl!

Seitsemän on muuten hassu sana, kun lukee sitä uudelleen ja uudelleen. Sei-tse-män.

Vois yhtä hyvin olla vaikka kiinalainen supersankari.

Aamukahvi nautittu ja vettä sataa. Siiivous päivä, oispa sellanen sisäkkö joka siivois.

Olisin kuollu tuollaiseen määrään Noccoa. 200 mg kofeiiniakin pärisee kuin viimeistä päivää ku oon herkkä sille. Toki oon vähän saanut toleranssia kasvatettua!

Vois yhtä hyvin olla vaikka kiinalainen supersankari.

Aamukahvi nautittu ja vettä sataa. Siiivous päivä, oispa sellanen sisäkkö joka siivois.

Joo sellainen seesteinen body-munkki!

Joo sellainen seesteinen body-munkki!
00533f44a078cfd8cdff697d287af276.jpg

Näköjään tehty leffa munkista josta tulee bodari? :D

Josson hyvä, niin työtä piisaa. Ala kun ala.

Vitutus muuten kyllä vie yöunet. Niin illasta lähtee siivu ja kun herää, lähtee se vielä hyvin aamustakin. Onneksi harvinaista, todella.

Mutta, kaipaan kyllä niitä hetkiä, kun oli työtön ja meni virkeänä nukkumaan. Ei haitannut vaikka funtsi asioita 2-4 tuntia asioita ennen nukahtamista. Aamun ohjelma kun oli joustava. Eli rapumerrat tai kalastus. Hyviä iteoita sai kehiteltyä päissään sängyssä.

Minun pieni pupupapu luopuu tänään munasarjasistaan, alkaa olla kevättä rinnassa sen verta paljon. Siellä se raasu jo kantokopassa mussuttaa banskua eikä tiedä mikä odottaa, mua vaan hermostuttaa...

Minä en oikein tiedä päriseekö vai ei. On se joka tapauksesaa kaffi hyvää väsyneenä.

Unia ei kyllä vie.

Mulla voi hitusen vaikutta kofeiini unen saantiin, mutta ikinä ei kävis mielessäkään lopettaa kahvin juontia. Tupakoinnin ja alkoholin olen jättänyt mutta kahvia en jätä juomatta.

Stressi ja vitutus kyllä vie yö unet, en muista milloin viimeksi olisin nukahtanut heti kun panee maate yleensä nukahtamiseen menee arviolta 2 tuntia.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705162200141378_ul.shtml

Kadoksissa neljä päivää
Makasi löydettäessä puolitajuttomana, paitasillaan ilman kenkiä ja sukkia
Miehessä oli löydettäessä puolenkymmentä myrkyllistä käärmeenpuremaa ja 40 punkkia
Ei muistanut viime päivistä mitään

Tuohan kuulostaa ihan @Sniffari n normi juhannukselta.

Töissä saanut jo uuden lempinimen: muskelimies. Ja kyllähän taas yksi potilas nimitti mieshuoraksi. Otan molemmat vastaan kohteliaisuutena.

Henkilökohtaista itseäni on joskus kutsuttu lehmäksi työmaalla.

Minä oon ollu huora, juoppo, noita-akka ja saatanan hullu.

Niin ja sillon, kun olin kaupan tätinä niin olin helvetin tonttu.

Back
Ylös Bottom