Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyviä asiakaspalvelijoita ku yrittävät markkinoida liittymiään mutta kun vastaan että olen tyytyväinen nykyiseen liittymään johon vastaa että asia kunnossa. Siinä hoidetaan sitten ne asiat joita olin ylipäätään kysämässä, mutta lopussa kyseinen asiakaspalvelija edelleen yrittää markkinoida jtn muuta liittymää..kiitin avusta ja löin chatin kiinni.

Provikka duunit on kieltämättä kettumaisia eikä oo helppoa aina tehdä sitä myyntiä.

Vielä olisi UFC 211 kytsäilemättä, voisi sen iltapuhteiksi vilkuilla ja samalla hieraista alkuviikon eväät kasaan. Aika mälsältä tuntuu taas arkiaherrusta aloittaa.

Tää on hyvää tää uus minttusuklaa-Ehrmanni-protskupuddingi. Kuulemma maistuu aftereightilta ja ei kauas kyllä mee. :)

Ja kuulemma kun sen after ninen vetäsee pois, niin suutuntuma on parempi.

Kohta hima. Kohta lätkä.

Oiskohan amarokki kiva. 3 l, v6.

Soma ois kyllä. Kai tuolla jo mökkitietä ainakin etenee.

Noissakin on kyllä hinta tippunut kuin kivi. On jo inhimillisissä hinnoissa, kun 16 ke maksaa. Tosin, tuo 6 l jo hieman hörppäsee viinaakin.

Tai jos veis viime vuotista pottua mitä jää yli. Pitäis varmaan lähettävä kamera hommata, niin näkis millasta elämää siellä on.

Mun uus avatar on metka. :D

Back
Ylös Bottom