Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tässä sohvalla istun ja imettenen, panisiko maata

IMG_20170512_214433.webp

Mukava tulla kotiin, kun tuntuu ettei töistä lähtenytkään. Yksi jänis makaa kuin paistimakkara omassa paskalaatikossa. Mutta lasken sen erävoitoksi kun talon naaraista kaksi kolmesta oli innoissaan mun näkemisestä. :D

Minun kastematoni ovatkin kaksineuvoisia. Käy niin naaraasta kuin miehhestä.
Enemmän olen ollut elämässäni naisten huomiosta huolissani, sillä ne kerrat kun (läpällä, tottakai) homobaariin olen eksynyt, ei huomiosta ole ollut pulaa. Toki olisihan se kaikki kotiinpäin, niin kastemadot kuin kaksineuvoiset.

Jah, maailma on tarvikkeita täys. Kyllä naaraskin kaksineuvoiseksi saadaan.

Homobaarissa kyllä saa huomiota. Kai ne näkee että alan neitsyt, joten haluaisivat paukuttaa. Hyi.

Meinasin sanoa, että gay-baarit on iteltä toistaiseksi kokematta, mutta sitten muistin, kuinka v. 2012 eksyttiin poikien kanssa Lontoossa sinne King's Crossiin vai mikä lie sateenkaarikaupunginosa olikaan. Muutaman pubin jälkeen tajuttiin vasta missä oltiin.

Tirsk.

Nyyssölä Bros -videoita aamuun teekupposen ääressä ja kohta maailman parasta aamupuuroa. :heart: Sitten saliturismille eri salille kuin yleensä. Kivaa. Pienet jutut piristää. :D

Valtiolliset hautajaiset nähtäneen ihan tv-vastaanottimesta.

Onko veikkauksia päivän lätkämatsin tuloksesta?

Back
Ylös Bottom