Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vanhaksi sitä on tullut kun mielellään meni nukkumaan tuossa klo 21:30 herätyksen piristessä 4:45. Viikonlopun hurjat suunnitelmat: panna ajoissa maata.

Litratolkulla kahvia kiitos. Kyllä se päivä tästäkin valkenee!

Aamukooma, koska kesti liian kauan nukahtaa.

Aamukooman syy; herääminen 4.50.

Noh, auto viety huoltoon, salille kohta ja illalla syödään hyvin.
Menikö ns isoon huoltoon?

L9G5L_s-200x150.gif

olisikohan se,ehtoolla, perjantaipullon paikka: kes-kus-tan viihtyisä a-alue

#ajankuluksi
#terveydeksi

lämpötila ohjaa sisätiloihin, aurinkoteranssi: negative

paljonkohan muuten possuhuollossa on tuntihinta? pitkästi+100?

oli muuten kuntit keväisessä gasoliini-näyttelyssä näyttävä 930 turbo
hieno tuote

olisikohan se,ehtoolla, perjantaipullon paikka: kes-kus-tan viihtyisä a-alue

#ajankuluksi
#terveydeksi

lämpötila ohjaa sisätiloihin, aurinkoteranssi: negative
Viimeaikaisten testitulosten perusteella voin antaa semmoisen vinkin: että: Magners on vessanpönttövettä.

Magners on vessanpönttövettä.

google kertoi tuotteen olevan ciideriä: olen turvassa siltä, eteelisestä kerrasta kun olen maistanut siiteriä taitaa olla noin 15vuotta

lonkeroa olen ostanut kaksi kertaa, kerran tavallista ja kerran piti ottaa testiin longyrö

vielä maistamatta mm. valkoviini, pontikka

suåsikkijuomani: maito

google kertoi tuotteen olevan ciideriä: olen turvassa siltä, eteelisestä kerrasta kun olen maistanut siiteriä taitaa olla noin 15vuotta
Jos joku kerta osumme samaan anniskeluravintolaan niin lupaan tarjota jonkun hieman jalomman juoman. Tuona 15v aikana olette jääneet paljosta paitsi.

Ja kannattaa vielä harkita mahdollisuutta jäädä kotiin, illan elokuvatarjonta näyttää lupaavalta.
2931515.jpg

Back
Ylös Bottom