Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en tiedä missä mun postit mahtaa nykyään pyöriä, kun ne tulee meille ihan helvetin likasina, ryttysinä ja myöhässä... postinkantaja taitaa vihata mua? Eilen oli kirje ihan litimärkä, jossain lammikossa vissiin uitettu.

Mä en tiedä missä mun postit mahtaa nykyään pyöriä, kun ne tulee meille ihan helvetin likasina, ryttysinä ja myöhässä... postinkantaja taitaa vihata mua? Eilen oli kirje ihan litimärkä, jossain lammikossa vissiin uitettu.

Tai sitten ne tuuraa uimaopettajia postinjaon ohessa ja sun kirjeet jääny vahingossa simmareihin kiinni? Ja uinnin jälkeen tipahtanu maahan tms.. vaihtoehto sekin kovasti niistä ainakin koitetaan saada jokapaikanhöyliä.

Itseasiassa jokaisen vois kouluttaa postinjakajaks, mutta välillä hoitais muitaki hommia.

Viimeksi muokattu:
koska muutto on tehty, Minulla vieläkin muovipussissa vaasassa vuonna -03 pussitettua tavaraa

Jatkuva muutto valmius ois kyllä kova juttu ei tarvis toiste pakata, mut ehkä nyt vois asettua ainakin paria vuotta pidemmäks aikaa, 6 kertaa muuttanu viidellä eri paikkakunnalla.

36ZihyUf3102Y.gif

oo onnellinen että se edes tuo niitä :rolleyes: meille tulee posti ehkä kerran viikos nykyään, ne panttaa niitä monta päivää ennenku jakaa, tai sit vihaa myös :mad:

No niin, opparipalaverit taas eteni ja nyt on kourassa paljon enempi kuin vain kovaa paskaa. Pienet nokosetkin ehdittiin ottamaan ja sitten gymille huuteleen rivouksia. Onneksi on ihan just perjantai, nyt jos kaksi päivää jaksaa väkertää kunnolla kouluhommia niin palkitsen itseni Vanajalla.

Mitä täällä kitistään muuttamisesta ja sen sellaisesta. Pieni viha päälle, niin aika äkkiä tavara lentää säkkiin.

Kun säkit vaihtavat osoitetta, se aika on hyvä nauttia esimerkiksi olutta a-oikeudet omaavassa ravintelissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Veljeni olen muuttanut useasti, se on ollut aina erityinen kokemus. Onneksi en ole kiivasta sorttia, muuten olisi voinut palaa pinna.

Yhdessä muutossa oli tavarat pakattu mm. hedelmäpusseihin tai muuhun vastaavaan pieneen pussukkaan. Oli se ihanaa viedä kätösissä aina muutama hedelmäpussillinen tavaraa, kuten vaikka pari kenkiä. Yhden yön taas kannoimme tavaraa, koska herra ajatteli että voi alkaa pakkaan ja siivoamaan vasta silloin kun saavun muuttoavuksi illasta.

Se on sitä veljesrakkautta. juuvittu

Edellisen muuton tein rouvan kanssa kaksin siten, että hän pakkasi, ja minä ihmisapinana kannoin romut autoon, ajoin uuteen osoitteeseen, nakkasin romut sisään, vedin puoli askia röpötintä, ja homma alusta. Alotettiin joskus aamupäivällä, ja joskus n. yhden aikaan yöllä ruuvasin valaisimet irti vanhasta kämpästä ja kävin kusemassa pytyn reunoille.

Ole!

Hyi kikkeli, kuulostaa ihanalle se tuokin. Naiset vielä ottaa tuon kortin - "juu minä voin siivota sillä välin". Ite kannat romuja toisessa päässä kikkeli otsalla, kun toinen vihellellen vähän pyyhkii vanhoja pisutahroja pytyn kyljestä nihkeällä liinalla.

Back
Ylös Bottom